سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان نظام روانشناسی استان ایلام خبر داد

نقش موثر مشاوران در کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس سازمان نظام روانشناسی استان ایلام گفت: مشاوران نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.

رمضانی در نشست تعاملی با رئیس مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به اینکه یکی از آسیب‌های فراگیر استانی بحث نزاع ، درگیری و خشونت می‌باشد می‌طلبد ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط در این زمینه همکاری و تعامل مطلوب را داشته باشند.

او گفت: با توجه به تعاملاتی که با معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی داشته ایم شاهد خدمات ارزنده و فعالیت دلسوزانه مشاران و مددکاران و اقدامات برجسته‌ معاونت اجتماعی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم .

رمضانی گفت: امیدوارم این تعاملات کماکان ادامه داشته و روز به روز شاهد پیشرفت و موفقیت این عزیزان باشیم چرا که نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهاد‌هایی است که با جامعه و اعضای آن در ارتباط تنگاتنگی قرار دارد که به همین جهت نقش موثری در کاهش خشونت و افزایش تاب افراد ایفا می‌کند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی استان گفت: با توجه به نقش حساس و اساسی مراکز و دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی، تقویت و بهسازی نهاد خانواده و حفظ ارتباط موثر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت قرار گیرد که این مهم از طریق کاهش پرونده‌های قضایی و ایجاد مصالحه توسط مشاوران و مددکاران دوایر اجتماعی کلانتری‌ها محقق شده است.

سرهنگ بهروز مرادی رئیس مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی استان ایلام در ادامه با تاکید بر ادامه همکاری سازنده و مطلوب اهداف این تعامل را به شرح ذیل بیان کرد:

_ تعامل در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات

_ استعداد‌ها و توانایی‌های طرفین در جهت فعالیت‌های مشترک در حوزه فرهنگی و اجتماعی 

_ همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مورد توافق طرفین با تاکید بر برنامه‌های علمی – پژوهشی، آموزشی –فرهنگی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

_ استفاده از ظرفیت کارشناسان و اساتید در برگزاری نشست‌های علمی – تخصصی و کارگاه‌های آموزشی

_ همکاری مشترک در حوزه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی و ایجاد زمینه‌های فعالیت‌های مشترک 

_ همکاری مشترک در زمینه چاپ و نشر کتب تخصصی (مشاوره‌ای)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.