سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا در کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تناژ جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه طی ۲ ماهه نخست امسال یک میلیون و ۴۶۴ هزار تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

از ابتدای امسال ۷۵ هزار و ۸۰۰ فقره حواله و ۸۸ هزار بارنامه صادر شده است و صدور بارنامه الکترونیکی به منظور امنیت جابجایی حمل و نقل کالا، بهبود استاندارد‌های حمل بار، افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای، برقراری عدالت توزیع بار در ایجاد سامانه بارنامه برخط و یا همان الکترونیکی شدن صدور بارنامه به عنوان یک تحول در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است.

بیشترین حمل کالا با تناژ بیش از ۹۰۸ هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه و سیمان با تناژ ۳۳۴ هزار و ۸۹۸ تن بیشترین کالای جابجا شده است.

سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، ذرت دامی، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت و هیدروکربن ۱۰ کالای عمده حمل شده در استان کرمانشاه است.

در استان کرمانشاه ۱۹ هزار و ۸۹۰ راننده کامیون حمل و نقل کالا و ۵۹۷ راننده ناوگان وانت باری در حوزه حمل و نقل کالا فعالیت دارند.

تعداد کل ناوگان کامیون حمل و نقل کالای برون شهری ۱۳ هزار و ۳۱۰ خودرو و تعداد ناوگان وانت باری فعال در سطح استان را ۲۰ هزار و ۶۸۵ خودرو است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.