سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان جنوبی

مسئولان دستگاه‌های اجرایی از فرصت‌سوزی در جذب اعتبارات پرهیز کنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: کوتاهی دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات عمرانی قابل بخشش نیست و ظلم به مردم استان می باشد.

 قناعت در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی، گفت: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی جذب حداکثری اعتبارات عمرانی خواهد بود.

او بر جذب اعتبارات عمرانی توسط دستگاه های اجرایی استان در پایان سال مالی جاری تأکید کرد.

استاندار گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان، هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به صورت متمم به اعتبار سفر اضافه شد که زمینه ساز توسعه خراسان جنوبی خواهد شد.

او گفت: دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی‌ های لازم را برای سفر دوم رئیس جمهور به استان در یکی دو ماه آینده انجام دهند تا بتوانیم در این دوره از سفر هم مصوبات خوبی را برای توسعه استان داشته باشیم.

قناعت به دیدارهای اخیر خود با پنج نفر از سفرای کشور های خارجی، اشاره کرد و گفت: این دیدارها همچنان ادامه دارد تا پای سرمایه گذاران کشورهای مختلف به استان در راستای توسعه باز شود و بتوانیم سرمایه خوبی را جذب کنیم.

استاندار با تأکید بر اینکه لازم است دستگاه‌های اجرایی در زمینه مصرف برق، الگو را رعایت کنند،گفت: شرکت توزیع برق استان،گزارش عملکرد دستگاه‌ها را در رعایت الگوی مصرف به شورای اداری ارائه کند.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: باستناد ماده ۱۶ قانون مصوب فرودین ماه ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر موظف است به منظور گسترش معروفات و زدون منکرات برنامه‌های اجرایی خود را تهیه کند که پس از تصویب لازم اجراست.

قناعت گفت:  دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای این طرح‌ها با دیبرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار گفت: طرح‌های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی می‌بایست بر مبنای آسیب‌های اجتماعی استان از جمله طلاق، اعتیاد، عفاف و حجاب و تکدی گری و... تهیه شود.

او گفت: وظایف دستگاه‌های اجرایی در قانون حجاب و عفاف که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده، مشخص شده است اما متأسفانه بسیاری از این وظایف در گذشته مغفول واقع شده که باید در این دوره دستگاه‌ های اجرایی پای کار بیایند و به وظایف خود عمل کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.