سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش به جان سینما ایران کاشمر افتاد

عصر روز چهارشنبه در پی وقوع حادثه آتش سوزی، سینما ایران کاشمر در آتش سوخت.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: حوالی ساعت ۱۸.۳۰ امروز با اعلام خبر وقوع آتش در تنها سینمای شهر بلافاصله خودرو‌های آتش نشانی دو ایستگاه چمران و قائم به همراه خودرو پیش رو و تجهیزات به محل اعزام شدند.

امیر نژاد رحیم گفت: با توجه به شدت آتش و بیم ریزش دیواره‌ها تمامی مسیر‌های منتهی به محل مسدود شد و شرکت‌های خدماتی برق و گاز نسبت به قطع اتصالات محل اقدام کردند.

او گفت: میزان خسارت وارده به ساختمان سینما و تجهیزات آن بالاست، اما هنوز ارزیابی دقیقی از آن نمی‌توان داشت، با حضور تیم تخصصی آتش نشانی در محل حادثه، آتش مهار شده است.

ورئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: تحقیقات برای اعلام علت آتش سوزی در دست بررسی است.

تنها سینمای کاشمر در سال ۹۷ پس از گذشت ۲۴ سال که در اختیار سازمان هلال‌احمر این شهرستان بود و چند سالی ساختمان آن بلااستفاده رها و تقریباً ویرانه‌ای بیش نبود با پیگیری‌های شورای شهر و دیگر مسئولان شهرستان این ساختمان از مالکیت هلال‌احمر خارج و به شهرداری منتقل شد.

با توجه به شرایط فرسودگی بیش از حد این ساختمان تصمیم بر آن شد برخی اصلاحات ساختمانی از لحاظ فنی و استحکام بنا مانند ستون‌گذاری، سبک‌سازی سقف و اجرای فوندانسیون نواری و استحکام بنا و نیز استانداردسازی صورت و تصویر جهت نمایش فیلم انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.