سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برترین‌های معاونت فنی صدا و سیمای مرکز فارس

در مراسمی از برترین‌های معاونت فنی صدا و سیمای مرکز فارس در هجدهمین اجلاس فناوری رسانه تجلیل شد.

فیروزی معاون فنی صدا و سیمای مرکز فارس گفت: اجلاس هجدهم فناوری رسانه بهمن ماه پارسال و به صورت مجازی برگزار شد و امروز در مراسمی به پاس زحمات کارکنان فنی مرکز به صورت حضوری از کارکنان تجلیل شد.

او گفت: افتخارات معاونت فنی مرکز فارس در هجدهمین اجلاس در بخش‌های مختلف واحد فناوری اطلاعات، واحد ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای، واحد ساختمان و تاسیسات و بیشتر بخش‌های ایستگاه‌های تلویزیونی پر قدرت در خرمنکوه بود که این معاونت در بخش ارائه مقالات و طرح‌ها هم با ارائه ۱۰ طرح در دو بخش هوش مصنوعی و حوزه‌های کاربردی زیرساختی در حوزه صدا و تصویر هم جز برترین‌ها بود.

قیاسی وند مدیرکل فرستنده‌های رادیویی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم گفت: مرکز فارس جز اولین مراکزی است که توانستیم علاوه بر رادیو سراسری ۹ مرکز ایستگاه رادیویی استانی را در آن اجرایی کنیم که نشان از توانایی و خلاقیت مرکز در پیشبرد اهداف اداره کل فرستنده‌های رادیویی است.

سیاسی فر مدیرکل فناوری فضایی و ماهواره‌ای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نیز با اشاره به اینکه شبکه استانی فارس جز اولین شبکه‌هایی بود که بر روی ماهواره قرار گرفت گفت: مجموع تلاش همکاران فنی مرکز فارس در حیطه وسیعی از ۲۲ کشور منطقه استفاده می‌شود.

در ادامه مراسم سهرابی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما و مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس هم گفت:با تلاش نیرو‌های مرکز مسیر رشد و توسعه بیش از پیش هموار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.