سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی نماینده تام الاختیار وزیر علوم به مطالبات دانشگاهیان

مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت علوم با حضور در دانشگاه اصفهان در قالب میز خدمت با دانشگاهیان استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

 همزمان با سفر رئیس جمهور به  استان اصفهان،  علی شمسی‌پور مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت علوم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر علوم در محل میز ارتباطات مردمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه اصفهان مستقر شد و با هدف حفظ کرامت، مراجعه‌کنندگان با یکایک آنان دیدار چهره به چهره و گفتگو کرده و به مطالبات مردمی در زمینه مسائل آموزش عالی پاسخ گفت.

مشاور وزیر علوم و مدیر کل حوزه وزارتی گفت: این سفر در واقع، بیست و پنجمین سفر هیات دولت به استان‌های کشور است و ما در میز ارتباطات مردمی به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر هستیم.

میز ارتباطات مردمی به منظور پاسخگویی به افرادی که در حوزه آموزش عالی مسئله و مشکلی دارند راه اندازی و در محل معاونت آموزش عالی مستقر شده است.

به گفته شمسی پور مخاطبین ما معمولا دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌ها هستند و بعضا مراجعات مردمی هم داریم. تلاش ما بر این است که مسائل را خوب بشنویم و به سمت حل شدن سوق دهیم.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در ۲۵ سفر گذشته هیات دولت، تقریبا نظام مسائل کلی استخراج شده است و معمولا دانشجویان مشکلات آموزشی، پژوهشی، نقل و انتقالات و سایر موارد را مطرح می‌کنند که ما راهنمایی می‌کنیم.اعضای هیات علمی نیز به طور معمول درخصوص همسان سازی حقوق، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر موارد آموزشی، پژوهشی و بحث نقل و انتقالات و کارکنان نیز در مورد تبدیل وضعیت استخدامی مشکلاتی را دارند که هدف ما نیز حل مشکلات و کسب رضایت جامعه هدف است.

همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۱از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ در محل معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان واقع در درب شمالی این دانشگاه مستقر و جامعه دانشگاهی و دیگر اقشار مرتبط می‌توانند در روز‌های یاد شده برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود به محل مذکور مراجعه نمایند.

 در محل میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه اصفهان دکتر شمسی پور نماینده تام الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر طیبی نماینده تام الاختیار دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه و نمایندگان دانشگاه‌ها حضور دارند.
۹:۴۶


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.