سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۳.۷ میلیاردی مشاور املاک متخلف در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۳.۷ میلیاردی مشاور املاک متخلف در شیراز خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص جزئیات این پرونده گفت: با شکایت یک شهروند از یک واحد صنفی مشاور املاک در شهر شیراز، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

غلامرضا سالاری گفت: شاکی با ادعای اینکه مشاور املاک مذکور بابت فروش یک ملک مبلغ هنگفتی را بعنوان کمیسیون از وی دریافت کرده، تقاضای رسیدگی به شکواییه خود را داشت.

سالاری از احضار متصدی این واحد صنفی به تعزیرات خبر داد و گفت: در بررسی‌ها انجام شده تخلف این فرد محرز و نهایتا فرد متخلف به اتهام گرانفروشی به پرداخت جریمه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در حق دولت و استرداد مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در حق شاکی محکوم شد.

پلمب دو واحد صنفی در شهرستان ممسنی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از اجرای حکم پلمب دو واحد صنفی متخلف در شهرستان نورآباد ممسنی خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: این دو واحد صنفی، عمده فروشی مواد غذایی بودند که به علت تخلفات عدیده بهداشتی با حکم تعزیرات حکومتی پلمب شدند.

سالاری نسبت به هرگونه تخلفات بهداشتی توسط اصناف هشدار داد و گفت: رعایت موازین بهداشتی خصوصا در حوزه تولید و عرضه اقلام غذایی، خط قرمز تعزیرات حکومتی است و با توجه به ارتباط مستقیم این بخش با سلامت شهروندان، در برخورد با این قبیل تخلفات هیچگونه اغماضی نخواهد شد.

جریمه ۴ میلیاردی محتکر مواد غذایی در لارستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک انبار احتکار مواد غذایی در شهرستان لارستان کشف شد.

سالاری به کشف ۷۰۰ کیسه برنج، ۱۲۰۰ بطری روغن خوراکی و ۴۰ کیسه شکر از این انبار اشاره و گفت: با شناسایی یک نفر در این رابطه، پرونده تعزیراتی تشکیل و به تعزیرات شهرستان لارستان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در بررسی‌های انجام شده توسط شعبه مذکور، تخلف متهم در احتکار کالا به قصد گرانفروشی محرز و نهایتا وی به پرداخت جیمه ۴ میلیارد ریالی در حق دولت و الزام به عرضه کالا‌های کشف شده در بازار محکوم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.