سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان خبر داد

مصالحه ۸۶ درصدی پرونده‌های ارجاعی به دایره مشاوره درسیروان

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از مصالحه ۸۶ درصدی پرونده‌های ارجاعی به واحد مشاوره و مددکاری خبر داد.

به گفته سرهنگ هــادی گنــدمــی یکی از اقدامات برجسته و موثر کارشناسان مشاوره و مددکاری در کلانتری ۱۱ مرکزی که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان نیز بوده، مصالحه اصحاب دعوی در مراکز انتظامی می‌باشد.

او گفت: امروزه مراکز مشاوره از مصادیق بارز پایگاه‌های فرهنگی در هر جامعه محسوب می‌شوند که آحاد مختلف اجتماعی از این طریق با افراد متخصص و صاحب صلاحیت پیوند برقرار می‌کنند.

سرهنگ گنــدمــی با اشاره به ارائه خدمات با کیفیت مشاوره‌ای در مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها، گفت: اگر این خدمات بر اساس روش‌های علمی و نیازسنجی اجتماعی به مردم ارائه شود می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

او گفت: از ابتدای امسال ۲۲۷ نفر بصورت حضوری و تعداد ۵۸ نفر نیز به صورت غیر حضوری از خدمات مشاوره‌ای در کلانتری شهرستان بهره‌مند شدند.

سرهنگ گندمی گفت: با جدیت و تلاش‌های مضاعف کارشناس مشاوره و مددکاری این فرماندهی ۸۶ درصد پرونده‌های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری منجر به مصالحه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: خدمات ارائه شده توسط مشاوران و مددکاران اجتماعی در کلانتری‌ها به منظور مصالحه و سازش و کاهش ترددات بین مراکز انتظامی به مقام قضائی انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.