سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به فارس

معاون اجرایی ریاست جمهور گفت: با موافقت تامین اعتبار مورد نیازمصوبات سفر ریاست جمهور به فارس بر تسریع در اجرای این طرح‌ها تاکید کرد.

معاون اجرایی ریاست جمهور در جلسه پی گیری مصوبات سفر ریاست جمهور به استان فارس گفت: سفر ریاست جمهور به استان فارس ۱۳۳ مصوبه با ۶ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان اعتبار داشت که اجرای آن‌ها بر عهده ۱۸ دستگاه اجرایی گذاشته شد.

سید صولت مرتضوی، به مهمترین مصوبات سفر، از جمله پروژه راه آهن شیراز بوشهر عسلویه و آزادراهی شیراز -اصفهان اشاره و گفت: این طرح ۱۲۰ کیلومتر مسافت شیراز اصفهان را کاهش می‌دهد که اگر تعللی در بهره برداری از این پروژه ایجاد شود هزینه‌هایی بیش از ساخت بزرگراه در پی خواهد داشت.

او، همچنین به بازدید از بیمارستان بوعلی شیراز هم اشاره کرد و‌گفت: این ظرفیت با ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی و نزدیک به ۵۰۰ تخت دیالیز از ظرفیت‌های عظیم استان است که نتیجه دلسوزی و احساس مسئولیت کردن پزشک حاذقی است که با یک هنرمندی به جامعه عشق تزریق می‌کند و باید از این سرمایه گذار‌ها حمایت شود.

تکمیل رینگ آبرسانی شرق شهر شیراز، آبرسانی به شهرستان سرچهان، تکمیل سد نرگسی، تکمیل خط دوم آبرسانی شیراز، احداث پست ۶۳ کیلوولت خنجشت شهرستان اقلید و ۳۵ کیلومتر خط انتقال توسط وزارت نیرو، تامین اعتبار و تکمیل آزادراه شیراز اصفهان، راه آهن شیراز بوشهر عسلویه و تسریع در تکمیل کمربندی شمال شرق شیراز و رفع نقاط حادثه خیز استان، ساخت بیمارستان محمد رسول الله، بیمارستان یک هزار و ۲۱۶ تخت خوابی جایگزین بیمارستان نمازی، تکمیل بیمارستان ۶۴ تخت خوابی مصیری شهرستان رستم، تکمیل ۱۰۵ پروژه بهداشتی استان تعدادی از مصوبات سفر ریاست جمهوری بود که با موافقت تامین اعتبارات مورد نیازشان بر تسریع در ساخت این طرح‌ها تاکید شد.

استاندار فارس هم در این جلسه گفت: برای پیشرفت مصوبات و پروژه‌های استان، به حمایت‌های بیشتر دولت نیاز است.

او بر از معاون اجرایی ریاست جمهوری درخواست کرد که با تخصیص اعتبارات و ادامه ساخت پروژه‌های متوقف شده امید را به مردم فارس ارمغان دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.