سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمانیه:

اختصاص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی به فارس

استاندار فارس گفت: در سفر اول رئیس جمهور به فارس ۱۱۴ مصوبه شکل گرفت که ۱۹ متمم اضافه و جمعا ۱۳۳ مصوبه شد و این سفر در اواخر مهر پارسال اجرا شد که هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی به فارس تخصیص داده شد.

محمدهادی ایمانیه گفت: در سفر اول رئیس جمهور به فارس ۱۱۴ مصوبه شکل گرفت که ۱۹ متمم اضافه شد ۱۳۳ تا شد و این سفر در اواخر مهر سال گذشته اجرا شد، اما در این هفت هشت ماه گذشته بالاترین نقدینگی عمرانی و تملیکی هم به فارس ارائه شده است و هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل منابع عمومی به فارس تخصیص داده شد.

او گفت:۱۳۳ پروژه ۱۱۰ پروژه طبق جدول زمان بندی پیش می‌رود ۲۳ پروژه دیگر مرور شد ۲۰ مورد راه حل پیدا شد و ۴۵ روز دیگر اجرای آن هم اعلام می‌شود.

استاندار فارس گفت: سفر اول مواهب خوبی داشت و برخی از کمبود‌ها را در سفر دوم جبران خواهند کرد.

او گفت: راجع به کارخانه «آزمایش» خط تولید آب گرمکن را شروع به کار کرده است و قرار است تا آخر خرداد ۱۰۰ نفر، تا پایان شهریور ۲۵۰ نفر و تا آخر سال ۵۰۰ نفر لیست بیمه شده را به استانداری ارائه کنند.

ایمانیه گفت: از ابتدای مرداد پروژه ساخت روغن نباتی در منطقه ویژه با ۲۰۰ میلیارد تومان آورده خودشان کار آغاز می‌شود و قرار شد با کمک در تسهیلات بانکی و تغییر کاربری ادامه پروژه را انجام دهند که ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه برای آنان ایجاد می‌شود.

او گفت: برای کاغذ «زاگرس» موافقت شد بانک صنعت و معدن به صاحب کارخانه وام پرداخت کنند و این وام باعث خیر شود جلسه‌ای با وزیر ارشاد گذاشته ایم.

استاندار فارس پیرامون قند ممسنی هم گفت: تا یک ماه دیکر اولین محصول این کارخانه بیرون می‌آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.