سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از فعالیت ۲۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت آموزش و پرورش استان اصفهان در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد.

مهدی نم نبات گفت: مقررشده است اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ به مدت هشت هفته از ابتدای تیرماه در نزدیک به ۲۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مدارس، کانون‌های فرهنگی تربیتی، اردوگاه‌های دانش‌آموزی، دارالقرآن‌ها، پژوهشسرا‌های دانش‌آموزی، مجتمع و سالن‌های ورزشی، کانون پرورش فکری و تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شود.

او گفت: اوقات فراغت امسال با توجه به دوران پسا کرونا و خارج شدن دانش‌آموز از شرایط فشار جسمی و روحی، از فرصت‌های طلایی در اختیار خانواده‌ها و متولیان آموزش و پرورش است.

او بر ایجاد فضای جذاب و پر نشاط در پایگاه‌های اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: برگزاری اردو‌های نیم روزه و یک روزه با محتوای مناسب می‌تواند بر ایجاد نشاط و امید در جامعه کمک کند.

نم‌نبات برگزاری کلاس‌های جبرانی درسی و آموزشی در اوقات فراغت پیش رو را عامل جذب بیشتر دانست و گفت: با هماهنگی ستاد اوقات فراغت در ادارات و بهره مندی از تجربیات کارشناسان آموزش و تاکیدات وزرات متبوع به گونه‌ای برنامه ریزی شد تا جبران بخشی از عقب افتادگی دروس در تابستان و درکنار کلاس‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و معرفتی مهیا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان می‌گوید: برگزاری جلسات با مدیران مراکز پرورشی، مدارس و اولیا، نظارت بر روند ثبت‌نام و فعالیت پایگاه‌ها، برگزاری مراسم افتتاحیه مناسب و پوشش رسانه‌ای مطلوب، استفاده از ظرفیت‌های درونی و بیرونی آموزش و پرورش و بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.