سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

تخصیص ۱۰ هزار دستگاه خودرو به جانبازان و خانواده شهدا

سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تخصیص ۱۰ هزار دستگاه خودرو از محصولات دوخودروساز اصلی برای جانبازان و خانواده شهدا خبر داد.

جعفر واحدی گفت: بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱، وزارت صمت مکلف است از طریق شرکت‌های خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا از محل تولید محصولات ملی خود به تعداد ۱۰ هزار دستگاه خودرو نسبت به فروش خودرو به همسر، فرزندان و والدین شهدا، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر دارای محدودیت‌های جسمی و حرکتی و جانبازان ۵۰ درصد و بیشتر با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقسیط ۵ ساله و کارمزد ۴ درصد از محل تسهیلات قرض‌الحسنه تبصره ۱۶ اقدام کند.

 این قانون شامل جانبازانی که فاقد خودرو بوده و تاکنون با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران خودرو دریافت نکرده اند، می‌شود اما جانبازان ۷۰ درصد مستثنی از این شرایط هستند و در صورت داشتن خودرو هم می‌توانند اقدام کنند.

سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به تعداد و نوع خودرو و شروط اعلام‌شده، لازم است هماهنگی‌های لازم برای معرفی ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزارتخانه ذی‌ربط، خودروسازان و سیستم بانکی انجام شود.

تصویب آیین نامه اجرایی تبصره ۱۶ به بانک مرکزی و سایر دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مرتضی شیرمحمدی
۱۷:۰۳ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام سمند وپژوپارس دوگانه هم شما می‌شود
کورش
۰۰:۴۴ ۲۲ تير ۱۴۰۱
با سلام اقای قاضی زاد چرا اون ها ک روی میز بنیاد شهید یاسوج نشستنه یا پارتی بازی میکنند یا رشوه میگرین پدر من جانباز ۷۰درصد روی تخت خودمم یه بیمادی خاصی دارم مادرمم هم نابیانا رسیدیگی کنیت
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
نوش جونشون