سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن ازدواج کاشا‌نی ها در عروس خانه‌های تاریخی

عروس خانه‌های تاریخی در کاشان جشن «پیوند ماندگار» زوج‌های جوان را به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به تماشا می‌نشیند.

مدیر فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: جشن «پیوند ماندگار» زوج‌های جوانی که از سال ۱۳۹۹ ازدواج کرده‌اند در خانه تاریخی طباطبائی‌ها برگزار می‌شود.

سیدهادی مسعودی علوی گفت: فرهنگسرای مهر جشن ازدواج زوج‌های جوان را با هدف معرفی الگو‌های مناسب در زمینه ازدواج، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و الگوپذیری از ژندگانی ساده ائمه اطهار (ع) در زندگی برای ازدواج و تربیت برگزار می‌کند.

به گفته او، اجرای موسیقی، نمایش طنز، مسابقه، اهداء هدیه ویژه به زوجین از جمله برنامه‌های این جشن است.

او می‌گوید: ارسال نام و نام خانوادگی زوجین، شماره واتساپ یکی از زوجین همراه با کپی تصویر صفحه ازدواج شناسنامه و فیش واریزی ۱۰۰ هزار تومان به شماره واتساپ ۰۹۱۳۷۸۷۱۵۱۹ لازمه ثبت‌نام است.

مسعودی علوی گفت: نام‌های علی و فاطمه با تخفیف ثبت‌نام می‌شوند و اولویت اعمال تخفیف برای زوجینی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

او می‌گوید: شهروندان می‌توانند از طریق شماره واتساپ و یا تلفن ۵۵۴۲۷۰۶۰ و همچنین ارتباط با صفحه اینستاگرام فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به نشانی mehrfarhangsara@ کسب اطلاع کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.