سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم اتصال بیمارستان ابوعلی سینا به مترو شیراز/اختصاص ارز برای ورود تجهیزات پزشکی

معاون رئیس جمهور دستور داد: اتصال بیمارستان پیوند اعضای شیراز به خط مترو شهری بررسی شود.

معاون اجرایی رییس جمهور که برای پیگیری مصوبات سفر پارسال رئییس جمهور به فارس، به این استان آمده است  گفت: بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینای شیراز با یکی از بی نظیرترین مجموعه‌های درمانی است.

سید صولت مرتضوی گفت: این بیمارستان از نظر سخت افزار و نرم افزا با عشق به وجود آمده است و در طرح‌های توسعه قرار است این بیمارستان به ۲ هزار و ۵۰۰ تخت در تجهیز شود.

او گفت: تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در کنار ابن بیمارستان در دستور کار قرار دارد که نشان می‌دهد در کنار درمان، به تربیت نیروی انسانی می‌پردازد.

معاون اجرایی رییس جمهور به حضور روزانه ۱۵ هزار نیروی کار، کادر درمان و بیمار در این بیمارستان اشاره و گفت: رفت و آمد این افراد باید تسهیل شود برای همین، به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر شیراز دستور بررسی اتصال خط مترو این شهر را به بیمارستان ابوعلی سینا می‌دهیم.

مرتضوی در پی درخواست دکتر ملک حسینی، پدر پیوند کبد ایران و مدیرعامل رئیس هیات مدیره مرکز فوق تخصصی آموزشی، پژوهشی و درمان پیوندابوعلی سینای شیراز مبنی بر لزوم اختصاص ارز برای ورود تجهیزات پزشکی گفت: این موضوع را در جلسه هیات دولت بررسی خواهیم کرد.

معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد که دولت برای تشویق خیران و توسعه کار‌های خیر تلاش می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.