سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مهمترین طرح سلول‌درمانی کشور در سلطانیه

نماینده مردم سلطانیه در مجلس گفت:مرکزجامع سلول‌های بنیادی کشور درسلطانیه درسفر دولت به زنجان کلنگ‌زنی شد،طرحی که این روز‌هادرگیربروکراسی اداری است.

حجت‌الاسلام شجاعی گفت: امیدواریم با همراهی مسئولان ملی و استانی، با مشارکت و ورود خیر روند اجرای این طرح تسهیل شود.

او می گوید: با تغییر کاربری ۱۰ هکتار از زمین‌های مورد نظر برای ساخت مرکز سلول‌درمانی سلطانیه موافقت شده است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری حل مشکلات موجود در خصوص احداث مرکز سلول‌درمانی سلطانیه، گفت: برای حل مشکلات موجود رایزنی‌های متعددی با مسئولان در وزارتخانه های جهاد کشاورزی و بهداشت انجام شده تا با رفع معضلات اجرای پروژه آغاز شود.

حجت‌الاسلام شجاعی  به کارشکنی‌های موجود در اجرایی شدن و یا گرفتن سرعت اجرای پروژه مرکز سلول‌درمانی سلطانیه توسط برخی از مسؤولان اذعان کرد و گفت: برخورد لازم با این مسؤولان انجام شد که نمونه آن موافقت با تغییر کاربری ۵ هزار متری به جای ۳۷ هکتار زمین مورد نیاز برای پروژه بود و آن‌ها ادامه موافقت با تغییر کاربری را منوط به پیشرفت کار می‌کردند در حالیکه این پروژه در این مساحت اصلا قابلیت آغاز عملیاتی اجرایی را هم ندارد.

به گفته او  با مسئولانی که موجب  کند پیش رفتن کار شده بودند برخورد شد و با همکاری مسئولان با تغییر کاربری ۱۰ هکتار موافقت شده و با رفع مشکلات اداری، عملیات اجرایی طرح آغاز خواهد شد.

ساخت انستیتو و مرکز جامع سلول‌های بنیادی کشور در سلطانیه در سفر دولت به استان زنجان کلنگ‌زنی شد، طرحی که تحولی بزرگ در بحث درمانی بیماران کشورمان ایجاد خواهد کرد، اما با وجود اهمیت بالای طرح و تلاش مسوؤولان استان، اما این روز‌ها این پروژه ملی درگیر برخی بروکراسی‌های اداری شده و به نظر می‌رسد نیاز به یک همت ملی برای آغاز دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.