سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر برای کمک به حادثه‌دیدگان کارخانه فیروزآباد آماده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: مراکز امدادی و درمانی این استان برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه نشت آمونیاک در کارخانه فیروزآباد آمادگی دارند.

کوروش دهقان گفت: در پی نشت آمونیاک در کارخانه کربنات سدیم در فیروزآباد استان فارس که باعث مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شده است، بیمارستان‌ها و مراکز امدادی استان بوشهر برای کمک به حادثه‌دیدگان اعلام آمادگی کرده است.

به گفته او، انتشار گاز این کارخانه مشکلی برای استان بوشهر ایجاد نکرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم گفت: بیمارستان‌های استان، پایگاه‌های اورژانس، تیم‌های واکنش سریع و اتوبوس آمبولانس استان برای کمک‌رسانی و پذیرش مصدومان احتمالی حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد در حالت آماده باش هستند.

دکتر حسن ملکی‌زاده گفت: تجهیزات کافی وجود دارد و از نظر دارویی، ملزومات پزشکی و نیروهای درمان برای کمک‌رسانی آمادگی داریم.

دکتر احسان ایزدپناه سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر، استان معین وهمجوار استان فارس است، تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان و تیم واکنش سریع جمعیت آماده اعزام و همکاری در خصوص حادثه فیروزآباد هستند.

در همین حال، مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: جاده فیروزآباد-جم به دلیل حادثه كارخانه كربنات سدیم و نبود ایمنی كافی بسته است و آمدوشد از مسیر جایگزین فیروزآباد - فراشبند انجام می‌گیرد.

جاده فیروزآباد-جم یکی از مسیرهای ارتباطی استان فارس و بوشهر است.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.