سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه برنامه گذر از خاموشی تابستان به سه گروه مشترکان توزیع برق استان سمنان

برنامه گذر از خاموشی تابستان برای مدیریت مصرف برق و عبور از اوج مصرف تابستان امسال به منظور پایداری شبکه برق به سه گروه مشترکان ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: در بخش توزیع برق، سه دسته مشترکان شامل مشترکان صنعتی، مشترکان کشاورزی و اشتراک‌های اداری، تجاری و خانگی مشمول همکاری می‌شوند که مشوق‌های لازم برای در برنامه‌های پیک مصرف برای این مشترکان، در نظر گرفته شده است.

آقای حسینی نژاد می گوید: شرکت توزیع برق استان سمنان نزدیک به ۴۰۰ هزار مشترک این شرکت خدمات ارائه می‌دهدو برنامه ریزی و هماهنگی برنامه‌های مدیریت مصرف برای عبور از اوج بار در تابستان، از اسفند ماه سال قبل انجام شده و اکنون جلسات مستمری از سوی شرکت توانیر تشکیل و عملکرد شرکت‌ها بررسی و نقاط قابل بهبود ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: براساس توافق انجام شده با بخش صنعت، برنامه هفتگی برای مدیریت اضطراری بار در داخل شهرک‌های صنعتی استان تنظیم و از قبل اطلاع رسانی می‌شود و برای اشتراک‌های صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی نیز برنامه محدودیت‌ها به گونه‌ای دیگر اطلاع رسانی و اجرایی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.