سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مددجویان کمیته امداد چابهار مهارت‌های شیلاتی فرامی‌گیرند

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار گفت: انعقاد تفاهمنامه چهارجانبه و هماهنگی‌ها برای آموزش و اشتغال یک هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در امور شیلات و آبزی پروری این شهرستان انجام شده است.

 عبدالحمید نارویی گفت: تفاهم‌نامه چهارجانبه بین کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره کل شیلات، مرکز تحقیقات شیلاتی آب‌های دور و شرکت گروه کارآفرینان سواحل مکُران تیس منعقد شده است.

او هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی رشته امور شیلات و آبزی‌پروری برای اشتغال‌زایی عنوان کرد.

به گفته ناروئی: تعهدات آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر روند برگزاری دوره‌های آموزشی است.

نارویی گفت:  تعهدات اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)، اطلاع رسانی، معرفی یک‌هزار نفر مددجو و تامین سرویس رفت و آمد برای مددجویان است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار گفت: تعهدات اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان و مرکز تحقیقات شیلاتی آب‌های دور نیز معرفی مربیان دارای شزایط لازم، فراهم کردن فضای آموزشی و تعهدات شرکت گروه کارآفرینان سواحل مکران تیس هم فراهم کردن امکانات کارگاهی و مواد مصرفی، نظارت بر روند تولیدات، پشتیبانی و بازاریابی و فروش محصولات است.

او گفت:  براساس تفاهم‌نامه چند دوره برای سکونتگاه‌های غیررسمی در حاشیه شهر چابهار برنامه‌ریزی و برخی دوره‌ها برگزار شده است که می‌تواند نقش موثری در اشتغال‌زایی بانوان این سکونتگاه‌ها داشته باشد.

نارویی گفت: دانشجویان، دانش‌آموزان، سربازان وظیفه، زندانیان، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانواده و اعضای خانواده‌هایشان، آسیب دیدگان اجتماعی از اعتیاد، ساکنان مناطق روستایی و عشایری، متقاضیان مهارت‌آموزی، شاغلان بنگاه‌های اقتصادی، زنان خانه‌دار، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، مشمولان بیمه بیکاری برای تکمیل مهارت، کودکان کار، پناهندگان و اتباع خارجی از جمله گروه‌هایی هستند که در حوزه‌های مختلف، آموزش‌های فنی حرفه‌ای را فرا می‌گیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.