سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری مطالبات اصناف سیستان و بلوچستان در محیطی امن از دولت‌

رییس اتاق اصناف سیستان و بلوچستان گفت: اصناف سیستان و بلوچستان مطالبات بسیار زیادی از دولت‌ها داشته و دارند که همواره سعی شده در محیطی امن و با آرامش این مطالبات پیگیری شود.

سید عبدالسلام حسینی در گردهمایی اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی سیستان و بلوچستان با موضوع مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها افزود: اصناف سربازان اقتصادی کشور هستند و همواره در صف اول حمایت و پشتیبانی از دولت و برنامه‌های آن بوده و همچنان خواهند بود.

رییس اتاق اصناف سیستان و بلوچستان گفت: بحث دریافت مالیات کسبه و بازاریان را مقداری نگران کرده که امیداوریم مسوولان در این زمینه روشنگری بیشتری داشته باشند.

او  با اعلام حمایت اصناف از طرح عدالت یارانه‌ای گفت: دولت سیزدهم با مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها بدنبال بهینه کردن نیاز‌های مردم و سوق دادن درآمد‌های ارزی به سمت کار‌های عمرانی کشور است که این حرکت یک اقدام بسیار شجاعانه بود.

حسینی گفت: دولت سیزدهم با عدالت یارانه‌ای حرکتی را انجام داد که در طول ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید انجام می‌شد، ولی دولت‌های مختلف از این حرکت شجاعانه آیت الله رییسی سر باز زدند.

رییس اتاق اصناف سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بیش‌از یک دهه است که رکود بر بازار کسب و کار حاکم است لذا درخواست ارائه تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت به اصناف و بازاریان را داریم.

حسینی گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به بازاریان و کسبه در رونق بازار و رشد اقتصادی نقش بسیار مهمی دارد.

او گفت: ایجاد فروشگاه‌های بزرگ در سطح شهر زاهدان و سایر شهر‌های سیستان و بلوچستان نگرانی‌هایی را برای کسبه و بازاریان خرد ایجاد کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.