سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل مرز‌های جنوب شرق کشور در یکصد سال گذشته بی سابقه است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا از مناطق عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در نقاط صفر مرزی استان سیستان و بلوچستان با کشور‌های افغانستان و پاکستان بازدید کرد.

در این بازدید، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس سپاه و سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بازدید از نقطه صفر مرزی شهرستان هیرمند با افغانستان، مرز میرجاوه تا میل مرزی ۱۹۲ با پاکستان گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با همکاری فرماندهی مرزبانی فراجا امنیت پایدار مردمی را در جنوب شرق کشور به صورت کامل برقرار کرده است.

سردار صفوی گفت: توسعه پاسگاه‌ها و مناطق استقراری و احداث صد‌ها کیلومتر جاده و شبکه برق توسط سپاه اقدام بزرگی است که علاوه تأمین امنیت، مورد استفاده روستا‌های مرزی نیز قرار گرفته که این حجم از اقدامات در نقاط صفر مرزی کار بزرگی در جهت توسعه مناطق مرزی و کمک به محرومیت زدایی است که طی ده‌ها سال گذشته انجام نشده بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا  می گوید: تسلط بر مرز‌های طولانی جنوب شرق کشور با افغانستان و پاکستان و جلوگیری از انواع قاچاق و تردد اشرار مسلح، کاری است که طی یکصد سال گذشته بی سابقه بوده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.