سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خبرداد

شارژ ۵ عدد کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع در کارت بانکی سرپرستان خانوار منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در خصوص دریافت کپسول گاز یارانه‌ای گفت: خانوار‌های مصرف کننده نفت سفید شهری و روستای برای دریافت سهمیه گاز مایع، نیاز به ثبت نام در سامانه سدف را ندارندو هر ماه بصورت اتوماتیک در کارت بانکی سرپرستان خانوار مصرف کننده نفت سفید شهری و روستایی شارژ می‌شود.

احمد مجرد گفت: خوشبختانه میزان سهمیه ماهانه گاز مایع در منطقه ارومیه فراتر از سهمیه مورد نیاز مصرف کنندگان می‌باشد و در حال حاضر ۷۰ درصد ظرفیت مخازن شرکت‌های اصلی گاز مایع در مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی ذخیره بوده و هیچگونه نگرانی خاصی در رابطه با توزیع این فرآورده وجود ندارد

مجرد ضمن اشاره به اینکه در دو ماهه گذشته بالغ بر ۶۰ تن گاز مایع در بخش حمل و نقل (جایگاه اختصاصی تاکسیرانی) و ۵ هزار و ۳۰۰ تن در بخش مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و ... در سطح منطقه و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی به مصرف رسیده گفت: سایر مصرف کنندگان گاز مایع اعم از کشاورزی، صنایع و ... که دارای پروانه بهره برداری می‌باشند میبایست با ثبت نام در سامانه سدف به نشانی https://newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به دریافت گاز مایع مصرفی خود اقدام کنند.

این مقام مسئول می گوید: برخی از مصرف کنندگانی که فاقد پروانه بهره برداری معتبر می‌باشند، اعم از اغذیه فروشی‌های سیار، نصاب‌های ایزوگام و ... که مجوز فعالیت خود را از سازمان هایی، چون فنی و حرفه‌ای دریافت کرده اند می‌توانند با ثبت نام در سامانه سدف و تایید اداره کل کار رفاه و تامین اجتماعی نسبت به دریافت کپسول گاز مایع خود اقدام نمایند.

او می گوید: قیمت مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده برای هر سیلندر ۱۱ کیلویی ۱۶۷۰۰۰ریال و از تمامی تاسیسات گاز مایع قابل دریافت می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.