سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مرحله مقدماتی المپیاد ورزشی دانشجویان در شیراز

مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه شیراز گفت: مرحله مقدماتی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان منطقه هفت کشور، به میزبانی شیراز آغاز شده است و تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

محمدحسن عبداللهی، ضمن یادآوری اینکه این مسابقات از ۱۵ خرداد آغاز شده است، گفت: در این مرحله، دانشجویان ورزشکار دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر، در شیراز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او گفت: این دوره از رقابت‌ها شامل مسابقات دانشجویان در رشته‌های والیبال، بستکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، شنا، بدمینتون، کاراته، دومیدانی، تیراندازی و تکواندو در ۲ گروه دختران و پسران و رقابت‌های کشتی پسران هستیم.

عبداللهی با یادآوری اینکه تیم‌ها و ورزشکاران برتر مجوز راهیابی به رویداد ملی المپیاد ورزشی را خواهند داشت، گفت: این رقابت‌ها که از روز ۱۵ خرداد آغاز شده است، تا روز ۲۶ خرداد، ادامه خواهد داشت.

عبداللهی گفت: دانشجویان دانشگاه شیراز تاکنون در رشته‌های بسکتبال پسران، فوتسال دختران، تنیس روی میز پسران و دختران، بدمینتون پسران و دختران، تیراندازی دختران و پسران، شنای دختران و پسران، دوومیدانی دختران، تعدادی از اوزان کاراته، تکواندو دختران و پسران و تعدادی از اوزان کشتی مجوز راهیابی به پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان را کسب کنند.

بعد از ۳ سال، تبریز تابستان امسال میزبان پانزدهمین دوره از المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، خواهد بود.

چهاردهمین دوره از این رویداد، تابستان سال ۱۳۹۷ به‌میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.