سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۴۵۰ حامی در دهه کرامت توسط کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: همزمان با دهه کرامت امسال ۴۵۰ حامی نیکوکار جدید حمایت از ۱۶۷۰ فرزند معنوی خود را در سطح استان بر عهده گرفتند.

مرتضی موصلی یکی از رسالت‌های کمیته امداد را حمایت از فرزندان ایتام و محسنین دانست و گفت: در دهه کرامت امسال ۴۵۰ حامی جدید فرزندان ایتام و محسنین در استان فارس جذب شده اند؛ گفت: این حامیان نیکوکار حمایت از ۱۶۷۰ فرزند معنوی خودرا عهده دار شدند.

موصلی گفت: با عنایت پروردگار، خیرین و نیکوکاران ارزشمند و برجسته‌ای در داخل و خارج استان و حتی خارج از کشور در زمینه حمایت از فرزندان ایتام و محسنین با نهاد کمیته امداد همکاری می‌کنند.

او گفت: مساعدت‌های هر چند اندک خیرین می‌تواند گره گشای مشکلات فرزندان معنوی این عزیزان باشد و از یاری و همراهی نیکوکاران استان در حمایت از فرزندان ایتام و محسنین قدردانی می‌کنم. در حال حاضر ۱۲۵ هزار حامی از ۲۷ هزار کودک معنوی خود حمایت می‌کنند.

مدیرکل امداد فارس گفت: خیرین و نیک اندیشان می‌توانند در سراسر کشور با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir راه‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین را مشاهده کرده و با انتخاب فرزند معنوی خود در این اکر خیر سهیم باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.