سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تکمیل ۳ طرح درمانی در بهبهان کیفیت خدمات دهی افزایش می‌یابد

رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: امسال با تکمیل ۳ طرح درمانی در بهبهان، شاهد افزایش «چشمگیر» کیفیت خدمات دهی به همشهریان خواهیم بود.

رمضان احدی می‌گوید: با تلاش‌های معاون توسعه مدیریت منابع، مجمع خیرین سلامت و حوزه مشارکت‌های اجتماعی با روند توسعه فعلی و پیشرفت فیزیکی فضاها، بزودی شاهد افتتاح ۳ بخش از بیمارستان تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س) و مرکز جامع سلامت شهری امام حسن (ع) خواهیم بود.

ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س)، دانشکده پزشکی بیمارستان ولیعصر (ع) و مرکز جامع سلامت شهری امام حسن (ع)  این سخنان را بیان کرد.

آقای احدی همچنین در خصوص دانشکده خیر ساز پزشکی امام رضا (ع) افزود: با تکمیل این طرح واقع در فضای ۵۰ هکتاری بیمارستان ولیعصر (عج) هیأت علمی و اساتید برجسته‌ای برای دانشکده جذب خواهد شد.

به گفته او تکمیل طرح فوق منجر به افزایش کیفیت خدمات دهی به شهروندان در حوزه پزشکی و ارتقاء سطح دانشکده در مجامع علمی می‌شود.

عیدی پور فرماندار بهبهان نیز که در این بازدید حضور داشت ساخت و تکمیل طرح بیمارستان تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س) را به همت خیرین سلامت شهرستان و دانشکده علوم پزشکی، نمودی از همت، همدلی و تعامل مردم بهبهان دانست.  

او همچنین سرعت پیشرفت فضا‌های فیزیکی در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و توسعه خدمات ویژه و فوق تخصصی شهرستان را دارای پیشرفت «چشمگیر» عنوان کرد که به طور قطع با تکمیل طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشکده علوم پزشکی، شهرستان بهبهان به قطب درمانی منقطه تبدیل خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.