سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید ابوتراب عاشوری علمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهید ابوتراب عاشوری علمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر بود.

یت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در مراسم درگذشت همسر شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری از شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهید ابوتراب عاشوری علمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر بود.

او می‌گوید: این شهید والامقام در هنگام پیروزی انقلاب اسلامی به دست ساواک به شهادت رسید و رژیم پهلوی اجازه نداد این شهید در بوشهر دفن شود به پیکر این شهید در چغادک دفن شد.

امام جمعه بوشهر ویژگی همسر شهید عاشوری را برشمرد و با بیان اینکه این مرحومه یک شخصیت ارزشمند، انقلابی و همراه انقلاب بود عنوان کرد که همسر شهید عاشوری در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور مهم و مؤثر داشت و در خط امام راحل و تا آخرین لحظه از عمر خود در مسیر ولایت، امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.

او با اشاره به اینکه همسر شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری در جریان مبارزات انقلاب با تمام وجود در خدمت شهید عاشوری و سایر نیروهای انقلابی بود  بیان کرد که در منزل وی خدمتگزاران انقلاب، دختران مکتب فاطمیه، علما، سخنرانان و واعظان بزرگ پرورش یافته‌اند.

به گفته آیت‌الله صفایی بوشهری، این مرحوم پشتوانه محکمی برای علمدار انقلاب در بوشهر و نیروهای انقلابی در این منطقه بود.

او همسر مرحوم شهید عاشوری را روشنایی بخش جامعه دانست و اضافه کرد که نفس مبارک همسر شهید عاشوری نعمت بود و کسانیکه این چنین هستند خداوند این طور از آنها پذیرایی می‌کند تا در حرم حضرت معصومه (س) مهمان می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.