سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاوه: جام تختی فرصت خوبی برای محک زدن کشتی گیران داخلی بود

به عقیده مدیرتیم‌های ملی کشتی آزاد در جام تختی حضور خارجی‌های عنوان دار معیار خوبی برای محک زدن کشتی گیران داخلی بود.

محسن کاوه، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: پس از ۲ سال و چند ماهی که از شیوع کرونا می‌گذرد، برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران شکل و شمایل ویژه‌ای به جام تختی داده بود. کشتی گیران حاضر در جام تختی از چند فیلتر عبور کرده و برگزیدگان مراحل قبلی چرخه انتخابی بودند و این مسئله کیفیت کشتی‌ها را در تنکابن بالا برده بود ضمن آنکه شرکت تیم‌های خارجی در بالا بردن سطح مسابقات تأثیر گذار بود. ارمنستانی‌ها با تیم خوبی به جام تختی آمده بودند و این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی شان را برای مسابقات جهانی داشت و شرکت این تیم امتیاز خوبی برای کشتی گیران کشورمان داشت و رقابت‌شان با ارمنی‌ها معیار خوبی برای ارزیابی آن‌ها بود.

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان مرحله چهارم چرخه‌ی انتخابی تیم ملی با حضور ۲ تیم گرجستان و ارمنستان روز‌های ۱۹ و ۲۰ خردادماه در شهر تنکابن استان مازندران برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی رسید.

کاوه گفت: حضور کشتی گیرانی که در جهانی و آسیایی طلا نگرفته بودند در کنار نفرات برتر انتخابی جام تختی و مسابقات قهرمان کشوری سبب شده بود مبارزه‌های جام تختی با کیفیت بالایی برگزار شود و در خیلی از بچه‌های کشتی گیر میل به خواستن و پیروزی به خوبی دیده می‌شد که بیانگر حس مبارزه‌جویی آن‌ها برای به دست آوردن جایگاه، جهت ماندن در چرخه انتخابی تیم ملی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.