سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان نوسازی مدارس کشور در کرمان

رقابت‌های نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان ادارات کل نوسازی مدارس کشور با حضور نفرات برتر مسابقات منطقه‌ای در سالن فجر کرمان آغاز شد.

مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سراسر کشور با حضور نفرات برتر مسابقات منطقه‌ای در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، شطرنج و دارت در سالن فجر کرمان برگزار شد و مسابقات کار خود را با رژه تیم‌های شرکت کننده آغاز کرد.

شهری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاحیه این رقابت‌ها گفت: مسابقات ورزشی کارکنان نوسازی مدارس با اهداف ارتقای کیفیت زندگی، اشاعه فرهنگ ورزش، توانمند سازی و افزایش بهره وری کارکنان هر ساله برگزار می‌شود که امسال میزبانی مرحله نهایی کشوری به کرمان رسیده است.

شهری می‌گوید: انجام‌ورزش‌های قهرمانی و همگانی از توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

به گفته او، پرورش جسم سالم در کنار پرورش عقل سالم و آموزش روحیه جوانمردی و پهلوانی از سیاست‌های کاری سازمان‌های دولتی در حوزه ورزش است.

شهری گفت: تربیت و تقویت جسمی، روحی و روانی کارکنان، ارتقای سطح سلامت و تندرستی کارکنان و ایجاد انگیزه بین کارکنان را به منظور تلاش بیشتر به منظور تحقق اهداف سازمانی را به جدیت دنبال می‌کنیم.

هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان نیز در خصوص برگزاری این مسابقات در کرمان گفت: نوسازی مدارس همانند ارگان‌های دیگر مسابقات فرهنگی ورزشی را هر ساله برگزار می‌کرده است که امسال مرحله نهایی این مسابقات با عنوان نخستین یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آن هم در دیار سردار دل‌ها به میزبانی کرمان برگزار شد.

هدایتی می‌گوید: ۱۱۰ نفر از کارکنان برتر مسابقات منطقه‌ای در مرحله نهایی حضور دارند و این مسابقات اثرات مثبت و ارزشمندی بر سلامت جسمانی و سلامت روانی کارکنان با وجود چالش‌های زندگی ماشینی امروزی دارد که این اثرات به اثبات رسیده است.

او می‌گوید: کاهش احساسات غم و ناامیدی، کاهش اضطراب و استرس، ارتقای سطح اعتماد بنفس، ایجاد احساس موفقیت، افزایش خلاقیت‌های فردی، تقویت عملکرد ذهن در یادگیری و هماهنگی از نتایج خوبی است که از دل برگزاری مسابقات و فعالیت‌های ورزشی کارکنان سازمان‌های دولتی بیرون می‌آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.