سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه دینی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همه ما به عنوان شهروند در جامعه در راستای تحقق امر به معروف و نهی از منکر وظیفه داریم.

جاسم محمدی در جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر و نیز کمیته عفاف و حجاب گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه دینی و یک تکلیف است و همه ما به عنوان شهروند در جامعه در راستای تحقق آن وظیفه داریم.

او گفت: مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه بایستی نهایت تلاش و احساس مسئولیت خود را برای اجرایی شدن فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر به کار گیرند و در این رابطه احساس تکلیف نمایند.

در ادامه نیز مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه باید زمینه‌های اجرایی شدن قوانین و مقررات شورای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته حجاب و عفاف در سطح دانشگاه فراهم شود گفت: قوانین و مقررات مربوط به این مسائل با شفافیت بر تحقق اهداف این حوزه‌ها تاکید دارند و وظیفه و رسالت ما است که برای اجرایی شدن آنان تلاش مضاعف‌تری داشته باشیم.

او همچنین در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به مسائل و موضوعات مربوط به شورای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته حجاب و عفاف؛ به بیان مباحث و موضوعاتی همچون آموزه‌های دینی و اسلامی در رابطه با فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف در سطح جامعه و نیاز به برنامه‌ریزی مناسب و ضمانت اجرایی قوانین در این رابطه، ترغیب افراد به انجام فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و رفع مشکلات و چالش‌های فراروی اجرایی شدن آنان و نظارت مسئولان دانشگاه بر اجرای مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته حجاب و عفاف پرداخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.