سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت:توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از طریق ایجاد اشتغال یکی از رویکرد‌های اصلی کمیته امداد است.

 صالحی گفت: توانمندسازی مددجویان  تحت حمایت و اقشار نیازمند از طریق ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد باثبات و پایدار یکی از رویکرد‌های اصلی کمیته امداد است.

او می گوید: تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند اشتغال، فرصت‌های جدیدی در حوزه اشتغال در قالب اشتغال خرد و خانگی و اشتغال دانش بنیان با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ایجاد کنیم.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای تقویت همکاری‌ها و تعاملات لازم، هماهنگی‌های لازم با مدیران امور شعب بانک‌های عامل در استان انجام شده است.

به گفته صالحی از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۸۵۰ پرونده با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان واجد شرایط به بانک‌های عامل ارسال شده است.

او می گوید: برنامه ریزی شده که تفاهم نامه همکاری با هدف بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال با پلتفرم‌های بومی استانی در این بخش منعقد شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.