سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر صفوی:

سیستان و بلوچستان از امنیت کاملی برخوردار است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: سیستان و بلوچستان به همت نیرو‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی از امنیت بسیار خوب و کاملی برخوردار است.

سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی گفت:  حدود چهار روز است که در سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب آن حضور دارم و امنیت بسیار خوب این استان را دیدم.

او گفت: امنیت بسیار خوبی از ۱۰ سال قبل تا کنون در سیستان و بلوچستان ایجاد شده و در این مدت هیچ گونه نا امنی وجود نداشته است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا می گوید: امنیت بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان به همت نیروی زمینی سپاه، نیروی انتظامی و مسئولان اطلاعاتی در قالب یک وحدت و انسجام بسیار خوبی با محوریت استاندار، امام جمعه و مسئولان استانی وجود دارد.

او گفت: به فضل الهی سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی در بحث حمل و نقل بین المللی محور جنوب - شمال از چابهار به آسیای میانه، از چابهار به اورآسیا و از چابهار به افغانستان برخوردار است.

به گفته سرلشکر صفوی اتصال شبکه راه آهن که امروز استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد این خط ریلی از زاهدان به خاش تا یک تا ۲ ماه آینده وصل و بقیه هم به فضل الهی و با عنایت رییس جمهور تا چند سال آینده به یکدیگر متصل می‌شود.

او می گوید: هر چقدر برای تکمیل خط ریلی چابهار - زاهدان - میلک تسریع شود بسیار مثمر ثمر خواهد بود و حمل و نقل علاوه بر ترانزیت ریلی امیداواریم جاده چابهار به زاهدان چند بانده شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: این حمل و نقل (جاده‌ای و ریلی) و تامین منابع آب در سیستان و بلوچستان که الحمد الله منابع آب در استان وجود دارد و برنامه مسئولان  برنامه و بوجه استان برای ۱۰ سال آینده را پیش‌بینی کرده است.

 سرلشکر صفوی گفت: من به عنوان کسی که سیستان و بلوچستان را می‌شناسم و هر سال حداقل یکبار به این استان می‌آیم و دانشجویان خودمم را هم میارم امیدوارم که چهره این منطقه تا چند سال آینده در بخش اشتغالزایی و توسعه و پیشرفت نه تنها خود استان یک تغییر و تحولی عظیم داشته باشد بلکه بتواند به استان‌های همجوار مثل هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی در سطح پیرامونی تاثیرگذار باشد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.