سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدنژاد جوان: به دنبال اهداف بزرگی در کشتی هستم

پدیده مسابقات جام تختی گفت: برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی کشتی آزاد از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، چرا که اهداف بزرگی در سر دارم.

احمد محمدنژاد جوان قهرمان وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی گفت: بدون شک از موفقیت در جام تختی بسیار خوشحال هستم، اما اینکه در باد این موفقیت بخوابم و نخواهم تلاش کنم اصلاً اینطور نیست، من اهداف بزرگی در سر دارم و مثل یک سرباز همه جوره تابع تصمیم و نظر کادر فنی و سرمربی تیم ملی هستم.

محمدنژاد جوان کشتی گیر آینده دار و جوان مشهدی که مدال برنز امید‌های جهان ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد در رقابت‌های جام تختی با شکست علیرضا گودرزی دارنده مدال نقره جوانان جهان، مانئول خندزرتسیان ارمنستانی دارنده برنز اروپا و امید‌های جوانان جهان و رضا مومنی نفر نخست مسابقات قهرمانی کشور راهی دیدار فینال شد و در یک مبارزه دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد علیرضا سرلک نایب قهرمان بزرگسالان جهان گذشت تا ضمن نزدیک شدن به دوبنده تیم ملی برای مسابقات جهانی ۲۰۲۲، خود را نیز به عنوان یکی از پدیده‌های جام تختی معرفی کرده باشد.

جوان گفت: تازه اول راه هستم و قرار نیست خیلی زود قانع شوم، مطمئن باشید برای آنکه بتوانم زحمات مربیانم از جمله محسن کاوه، فیلابی و خانواده ام را جبران کنم ضمن تلاش فراوان با قدرت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی و کسب مدال در رقابت‌های بزرگ تمریناتم را دنبال خواهم کرد.

با استناد به حالت چهارم از چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۵۷ کیلوگرم، علیرضا سرلک دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ و احمد محمدنژاد جوان دارنده مدال طلای جام‌تختی به مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی راه پیدا کرده‌اند و با نظر کادرفنی تیم ملی کشتی‌آزاد این دو کشتی‌گیر برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان باید به تورنمنت رنکینگ در کشور تونس اعزام شوند.

چهل و دومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی به عنوان مرحله ما قبل نهایی چرخه‌ی انتخابی تیم ملی، با حضور کشتی گیران مطرح داخلی و کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان و گرجستان ۱۹ و ۲۰ خردادماه در شهر تنکابن برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.