سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج فرهنگ کتاب برای پیشرفت جامعه

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هر اقدامی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام شود، باید از آن استقبال کرد و در مسیر تعالی باید گام به گام جلو رفت تا بتوان فضای فرهنگی را تقویت کرد.

عبدالرضا سیفی در بازدید از نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی گفت: هر چقدر که نمایشگاه‌های کتاب بیشتر شود باعث نزدیک‌تر شدن جامعه به سمت کتاب می‌شود و این به نفع جامعه فرهنگی ماست و زمینه‌ای را ایجاد می‌کند که کتاب آسان‌تر به دست مردم برسد.

به گفته او در مجموع هر اقدامی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام شود، باید از آن استقبال کرد و ممکن است در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب نقاط قوت و ضعفی وجود داشته باشد، اما نمی‌توان کار را متوقف کنیم تا به حد عالی برسد، بلکه باید در مسیر تعالی گام به گام جلو رفت تا بتوان فضای فرهنگی را تقویت کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان می گوید: باید بتوان نمایشگاه‌ها را در فضای بزرگتری برگزار کرد هر چند که نمایشگاه‌های کوچک هم تاثیر خوبی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد.

به گفته این مقام مسئول با توجه به افزایش کتاب نیاز است که مقداری تبلیغات بیشتری برای نمایشگاه کتاب صورت گیرد و هر وقت کتاب را در قالب نمایشگاه در اختیار مردم قرار دهید، خانواده‌ها استقبال بیشتری از آن می‌کنند و فرزندان نیز با حضور در این فضا‌ها با موضوع کتاب، کتابخوانی و تاثیر مثبت کتاب آشنا می‌شوند؛ البته بحث تخفیف کتاب نیز در استقبال بیشتر از این فضا‌ها تاثیرگذار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.