سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان همدان نیازمند ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبار

استاندار همدان گفت: در مجموع حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام به جای مانده از قبل در این استان وجود دارد که تکمیل و بهره برداری از آن‌ها زمان بر و نیازمند تامین اعتبار است.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: در همین ارتباط این طرح‌های نیمه تمام شامل ۱۸ هزار میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی و ۶ هزار میلیارد تومان نیز در بخش‌های اقتصادی است که در مجموع تکمیل آن‌ها به ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

او افزود: براساس بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده از نتایج سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان ها، حداکثر هشت تا ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که استان همدان هم برای تامین اعتبار موردنیاز اجرای این طرح‌ها در جریان سفر رییس جمهور تلاش جدی خواهد کرد.

استاندار همدان می گوید: نیازمندی‌های استان برای طرح و ارائه در سفر رییس جمهور احصا شده تا به هر میزان امکان باشد از این طرح‌ها برای جذب اعتبارات در این سفر مطرح و مصوب شود تا بتوانیم بخشی از طرح‌های نیمه تمام استان را تکمیل کنیم.

قاسمی فرزاد افزود: طرح‌های زیادی برای سفر رییس جمهور به استان همدان پیش بینی شده که احتمال می‌رود بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ طرح در این سفر مطرح و اجرای آن‌ها تصویب شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.