سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه الزهرا عراق

تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه الزهرا وابسته به عتبه امام حسین (ع) در جهت توسعه همکاری‌های علمی و آموزشی منعقد شد.

این تفاهم‌نامه میان دکتر محمد علی کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دکتر حیدر تمیمی، رئیس دانشگاه الزاهرا در کربلا به امضا رسید.

ایجاد شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دانشگاه الزهرا، ارتباط دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دانشکده داروسازی دانشگاه الزهرا در توسعه فعالیت‌های آموزش و پژوهش، تبادل دانشجو و پذیرش دانشجو از دانشگاه الزهرا از طریق بورس در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، برگزاری کنفراس‌های مشترک بین المللی و دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای پرسنل و استادان دانشگاه الزهرا از جمله مفاد این تفاهمنامه است.

در ادامه این گزارش آمده است: گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی در حوزه علوم پایه پزشکی و داروسازی تحت نظر پژوهشکده علوم پایه و پژوهشکده علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت پروژه‌های مشترک تحقیقاتی مشترک از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.

در مراسم انعقاد این تفاهمنامه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، معاون آموزشی دانشگاه، رییس دانشکده داروسازی، رئیس پژوهشکده علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه الوارث الانبیاء کربلا نیز حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.