سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارک خودروهای سنگین در محوطه مسکن مهر اسدآباد برای ساکنان مشکل زا است

پارک خودروهای سنگین در محوطه مسکن مهر اسدآباد مشکلات و دردسرهایی را برای ساکنان این منطقه ایجاد کرده است.

 تعدادی از ساکنان مسکن مهر اسدآباد با ارسال پیامی حل مشکل تردد  و توقف خودروهای سنگین در این منقطه را خواستار شدند.

به گفته ی این افراد ، حرکت خودورهای سنگین در ساعات مختلف شبانه روز باعث آزار و سلب آسایش اهالی شده است.

آقای اسدی که از ساکنان مسکن مهر اسدآباد است می گوید: گاهی اوقات هنگام استراحت شب هنگام تردد خودروهای سنگین در این منطقه سروصدای زیادی ایجاد می کند و خواب را از ساکنان ایم منطقه گرفته است.

او گفت: در بسیاری از مواقع هم این خودروها صبح خیلی زود از کوچه خارج می شوند و روشن کردن خودرو و حرکت آن در سکوت صبح برای اهالی مزاحمت ایجاد می کند.

یکی دیگر از ساکنان این منطقه نیز در می گوید: به‌ علت داشتن بچه ی کوچک ، تردد وسایل سنگین باعث آزار ما می‌شود و ما نگران تردد فرزندان خود در کوچه هستیم  این خواسته من و همه همسایگان است که با رانندگان متخلف برخورد شود.

آقای بهروز گفت: ما گناهی نکرده ایم که در ساعات مختلف شبانه روز به اجبار باید صدای آزار دهنده تردد وسایل سنگین را تحمل کنیم.

در همین راستا و برای پیگیری مشکل، گفت و گویی با سرهنگ افشین یاری،فرمانده انتظامی اسدآباد داشته ایم.

سرهنگ یاری گفت:طبق قانون، رانندگان این وسایل باید خودروهای خود را در پارکینگ نگهداری کنند و پارک آن در سطح شهر تخلف است.

او گفت:پلیس راهور به طور روزانه در این نقاط حضور می یابد  و پلیس بجز جریمه اقدام دیگری نمی تواند در برخورد با مالکان این وسایل انجام دهد و در صورت مشاهده پارک خودور های سنگین در داخل شهر اعمال قانون انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت:اگر ساکنین خواستار برخوردی قاطعتر با رانندگان متخلف وسایل سنگین هستند باید به مراجع قضایی شکایت کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.