سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز‌های حج از فرودگاه شیراز از ۲۹ خردادماه آغاز می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های فارس از آغاز عملیات حج در ۲۹ خردادماه جاری از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز خبر داد و گفت: امسال هزار و ۲۸۶ زائر از این استان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

غلامرضا کریم آقائی، حج را یک سفر معنوی دانست و گفت: حج برای بیشتر حجاجی که اعزام می‌شوند، یک سفر معنوی و باید همه تلاش‌ها انجام شود که این سفر با تسهیلات و روند مناسب انجام شود و خاطره خوبی برای مردم داشته باشد.

او تعداد پرواز‌ها از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب به مقصد جده را پنج پرواز اعلام کرد و گفت: عملیات اعزام حج از استان فارس در روز یکشنبه ۲۹ خردادماه امسال در ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از فرودگاه شیراز انجام می‌شود.

کریم آقائی گفت: همچنین حجاج روز دوشنبه ۳۰ خردادماه طی دو پرواز در ساعت‌های ۸:۲۵ دقیقه صبح و ۱۹ بعدازظهر، روز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه در ساعت‌های ۲:۰۵ دقیقه بامداد و ۰۹:۱۰ دقیقه صبح با پرواز ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به فرودگاه جده انتقال می‌یابند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اعلام کرد که امسال یکهزار و ۲۸۶ زائر از استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

کریم آقائی در پایان از اقوام و آشنایان حجاج خواست، برای بدرقه و استقبال از ورود به فرودگاه نیایند، زیرا همین موضوع سبب ترافیک و ازدحام در فرودگاه شده و مشکلاتی را ایجاد می‌کند. مسافران قبل از سفر با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ یا ۳۷۱۱۸۸۹۰ الی ۹ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.