سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌‎مندی از ظرفیت شرکت‌های تولید پهپاد برای تهیه نقشه شهر‌های فارس

نماینده شیراز در مجلس بر ظرفیت شرکت‌های تولید پهپاد برای تهیه نقشه شهر‌های استان اشاره کرد و گفت: در فارس شرکت تولید پهباد داریم و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

جعفر قادری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس بر ظرفیت شرکت‌های تولید پهپاد برای تهیه نقشه شهر‌های استان اشاره کرد و گفت: در فارس شرکت تولید پهپاد داریم و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

او به عدم تعیین تکلیف طرح هادی ۱۶ روستای حریم شهر شیراز اشاره کرد و گفت: برای تصویب این طرح‌ها ما را گرفتار پاسکاری بین دستگاهی نکنید، زیرا ما در خط مقدم ارتباط به مردم هستیم و باید پاسخگوی آن‌ها باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد، طرح نهضت ملی مسکن در محدوده طرح هادی این روستا‌ها اجرا شود تا پاسخگویی نیاز مردم در روستا‌ها به مسکن باشد و جلو ساخت و ساز‌های غیرمجاز نیز گرفته شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: برای اینکه ساخت و ساز‌های غیرمجاز بیشتر از این در روستا‌های حریم شیراز پیشروی نکند یک کانال مشخص در محدوده مجاز روستا‌ها ایجاد شود تا مردم بدانند اگر ساخت و سازی خارج از این محدوده انجام دهند غیرقانونی است و بلافاصله تخریب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.