سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فداکار:

زندگی مردم رفسنجان با پسته گره خورده است

استاندار کرمان گفت: کار در حوزه پسته در رفسنجان یک ضرورت قطعی است و به جد باید کار شود.

استاندار کرمان در آیین معارفه فرماندار رفسنجان گفت: مسئولیت در جمهوری اسلامی یک امانت است و افتخار بزرگ برای خدمت رسانی، مردم، ولی نعمت و ما خادمان آن ها هستیم.

او گفت: پسته ظرفیت بزرگ رفسنجان است، وقتی پسته نیست نه تنها پسته دار بلکه همه ضرر می‌بینند، کار در حوزه پسته در رفسنجان یک ضرورت قطعی است و به جد باید کار شود.

به گفته او : یکی از دلایل اصلی انتخاب مهندس رضایی برای فرمانداری رفسنجان همین موضوع بود، انتخاب سیاسی نکردیم.

فداکار گفت: صنعت مس در رفسنجان دیرینه است، گرچه رشد و تحرک آنچنانی نداشته، هفت هزار نفر در صنعت مس در رفسنجان شاغل هستند ، باید مس در رفسنجان حرکت کند، حضور جدی در اقتصاد شهرستان داشته باشد و پای کار توسعه آن بیاید.

امام جمعه رفسنجان در آیین معارفه فرماندار این شهر گفت: پرداختن به حواشی و دچار روزمرگی شدن یک مدیر موجب تضییع کار‌ها و عدم موفقیت آن مدیر می‌شود.

به گفته او : مساله بیکاری در رفسنجان جدی خودش را نشان داده و مراجعات مردمی شاهد این ادعاست، آب کشاورزی الویت دیگر در شهرستان رفسنجان است و بهره وری آب باید افزایش یابد،۲۰۰ هزار نفر در رفسنجان از کشاورزی منتفع می‌شوند.

او گفت: مدیران دچار خودپسندی نشوند و به آدم‌های متملق هم فرصت ندهند، باید از بی ثباتی در منصب جلوگیری شود.

حسین رضایی فرماندار جدید رفسنجان نیز در این مراسم گفت: طی ۱۲ سال چهار و نیم دلار پسته از باغات رفسنجان برداشت کردیم، ۵۰ درصد پسته استان از رفسنجان است و ۳۴ درصد تولید پسته کشور را در این شهرستان داشتیم .

به گفته او توسعه شهرستان بدون کمک مس امکان پذیر نیست، اقدامات خوبی انجام شده و امید است ادامه داشته باشد.

رضایی گفت: سیاست‌های آبی در شهرستان همگی شکست خورده اند، چون مردمی همراهی نکردند.کلنگ زنی‌های هفته قبل برای رفع تنش آبی در روستا‌های رفسنجان حرکت خوبی بود، همت مس سرچشمه را می‌طلبد .023.65

فرماندار جدید رفسنجان گفت: حاشیه‌ها توان شهرستان رفسنجان را گرفت و توسعه این شهر را متوقف کرد، اصحاب رسانه کمک کنند، از تمام گروه‌ها و جناح‌ها می‌خواهم کمک دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.