علی فرهادی در دومین نشست هم اندیشی مجریان شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس با مدیر عامل این شرکت گفت: مشکلات و چالشها حوزه نمایشگاهها احصا شده و ضمن آسیب شناسی، راهکارهای رفع و حل مسائل نیز بررسی و پیش بینی شده است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی گفت: مجریان توانمند به عنوان یکی از حلقههای اصلی سایتهای نمایشگاهی نقش ویژهای در شکل گیری و تثبیت عناوین نمایشگاهی داشته و دارند.
او گفت: ضمن رعایت شفافیت، سلامت و قانونمندی در همهی بخشهای اجرایی و عملیاتی، در برگزاری نمایشگاهها باید از فرآیندها و راهکارهایی که موجب آسیب و تضعیف این صنعت و تنزل کمی و کیفی نمایشگاهها میشود خودداری کرد.
فرهادی گفت: مجریان نمایشگاهها باید در کنار رقابت سالم با هم افزایی، همدل و متحد باشند، اخلاق مداری در کنار قانونمندی و سایر شاخصهای لازم و تعیین شده، از معیارهای بسیار مهم برای انتخاب مجریانی است که قرار است با شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس همکاری کنند.
او گفت: سابقه و تجربه به همراه توانمندی و شایسته سالاری و کیفیت برگزاری نمایشگاهها و میزان تحقق اهداف تعیین شده از عوامل موثر و تعیین کننده در انتخاب مجریان خواهد بود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس گفت: اگر چه برنامه ریزیها بر اساس نگاه ملی و توسعه محور است، اما در صورت دارا بودن شرایط و شاخصهای تعیین شده و توان رقابت، اولویت ماحمایت از مجریان و تولیدکنندگان استانی است.
فرهادی گفت: تبلیغات نقش بسیار مهمی در رونق نمایشگاهها دارد، باید مجریان به موضوع تبلیغات اهمیت دهند، همانطور که کیفیت ساخت غرفه میتواند به برگزاری یک نمایشگاه کمک کند، قطعا تبلیغات با کیفیت هم میتواند ضمن ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مجریان، کیفیت برگزاری هم افرایش دهد
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس گفت: تبلیغات باید به صورت گسترده در بیلبوردهای شهری، جراید، رسانهها و به ویژه صدا و سیما پخش شود.
در این نشست دوساعته مجریان نمایشگاههای بین المللی و تخصصی ضمن قدردانی از برگزاری اینچنین نشستهای بی سابقه ای، پیشنهادات، انتقادات، مشکلات و چالشهای پیش روی برگزاری هرچه بهتر نمایشگاهها را عنوان کردند.