سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگهداری ۴۳۸ کیلومتر راه ارتباطی توسط راهداران در شهرستان انگوت

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت گفت: راهداران این شهرستان مسئولیت نگهداری ۴۳۸ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارند.

علی بابازاده گفت: اداره راهداری شهرستان انگوت مسئولیت نگهداری ۴۳۸ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این میزان ۵۰ کیلومتر راه اصلی، ۳۰ کیلومتر راه فرعی و ۳۵۸ کیلومتر نیز راه روستایی می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور انگوت گرمی گفت: در جهت ارتقای ایمنی محور‌ها از ۱۰ نقطه پرحادثه این شهرستان ۳ نقطه توسط راهداران حذف و اصلاح و مابقی نیز در دست اقدام است.

بابازاده با بیان اینکه در دوماهه گذشته ۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان انگوت لکه گیری و روکش آسفالت شده است گفت: از این میزان ۴ ونیم کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در مسیر انگوت به گرمی و ۲ ونیم کیلومتر نیز در مسیر انگوت به قره آغاج انجام شده است.

او در مدت یاد شده با استفاده از ۱۲۰ تن آسفالت گرم لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را بصورت امانی یادآور شد و گفت: ۷ اکیپ راهداری بصورت شبانه روزی در محور‌ها مشغول عملیات روکش آسفالت، آسفالت ریزی، خط کشی و ایمن سازی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت می‌گوید: ۱۷ هزار متر مربع عملیات لکه گیری در محور‌های فرعی و روستایی سروآغاجی و انگوت قاسم کندی انجام شده است.

بابازاده حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی از اولویت‌های مهم راهداری عنوان کرد و گفت: در دو ماهه گذشته از ۱۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری شده و با دستور قضایی نسبت به آزادسازی حریم و رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

او هموار سازی راه‌های روستایی و تسهیل در تردد آن‌ها را از وظایف مهم راهداران برشمرد و گفت: ۱۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان توسط راهداران تیغ زنی و حریم زنی و ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی نیز شانه سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت با اشاره به اینکه در مدت یاد شده راهداران ۴۰ کیلومتر از جاده شنی شهرستان انگوت را تسطیح و تیغ زنی انجام داده اند گفت: در دو ماهه گذشته راهداران ساعی شهرستان انگوت در روستای اوچ بلاغ آبرو احداث کرده و تا یک هفته آینده پل باکس روستای، ولی بیگلو به بهره برداری مردم می‌رسد.

بابازاده بهسازی و لکه گیری راه اصلی انگوت به قره آغاج را که از مطالبات اصلی و بحق مردم می‌باشد را از اولویت‌های اصلی این اداره برشمرد و گفت: با پیگیری مدیر کل راهداری استان و تلاش‌های مجدانه رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار برای این مسیر در نظر گرفته شده است که امسال اجرایی خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.