سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش تولید خودرو بدون کیفیت بی فایده است

سردار کمال هادیانفر گفت: با تولید سه میلیون ماشین، مشکلی از کشور حل نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: خودروساز‌ها می‌گویند برای ایمنی خودرو ۱۶۰ برنامه عملیاتی داریم، باید مشخص شود نقطه ابتدا و انتهای کار کجاست و چه زمانی به خودرو با کیفیت و ایمن دست پیدا می‌کنیم.

او گفت: توجه برخی از مسئولان به کمیت است، می‌گویند سه میلیون ماشین تولید می‌کنیم با این تعداد چه مشکلی از کشور حل می‌شود؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۷
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
مقصر 100 خود مردم هستن، این مردم هستن که لیاقت پراید دارن، چون هنوز میگه خرجش کمتر، براش هیچی مهم نیست دیگه، حلب هم بهش بدی باز می خره
ناشناس
۰۲:۱۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
ملت خراب هستند و مقصر چون پراید براش آرزوست، یعنی بنز هم بهش بدی میگه خرج پراید کمتره، چون مغز نداره، وگرنه آلمانی ها یه ضرب المثل دارند میگن ما اینقدر پول دار نیستیم چیزهای ارزون بخریم
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
مجری قانون ضعف در اجرای قانون دارد؟
نه قوم پول دار قدرت دارند و مجری خفه است!
این در محیط زیست، در ایران مشهود هست همه جا
عباس گودرزی
۱۰:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام چیزی به شما نرسیده ؟ این بیان شما یعنی چه ؟ یعنی باید برای شما هم فایده داشته باشد ؟ بدون فایده نمی توانید از شماره کردن خود داری کنید ؟ جان انسان ها که مهم نیست . حداقل چند تا مدیر نظام باید به نوایی برسند تا فایده داشته باشد .
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خودروسازها بزرگترین دشمن ایران هستند زیرا غرب برای صادرات تمدن خود نیاز به رسانه ندارد. این خودروهای بی کیفیت داخلی بزرگترین مبلغ غرب هستند. این خودروسازها باعث رواج خودتحقیری در جامعه می‌شوند.
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خدا از آقای میر سلیم نگذره، یکی از سرسخت ترین حامیان خودروهای بی کیفیته واصلا جان این مردم هیچ ارزشی براش نداره
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
تنها چیزی که تو این مملکت ارزش نداره جون مردمه خودرو های داخلی شده راه سریع رسیدن به ملکوت اعلا
سامان
۰۹:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
جمعیت خودرو های که تردد میکنن از جمعیت آدمها در ایران بیشتر است دیگر جایی برای راه رفتن نیست از هر 4سوی آدمها خودرو تردد میکند. بسیار خسته ایم از این همه بی مدیریتی بسیارررر
عباس گودرزی
۱۰:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اگر قوه عاقله در بین مدیران نظام باشد . با توسعه زیر ساخت های ریلی ارزان و مناسب و کم خطر می توان آسایش و ایمنی مردم را فراهم و آلودگی هوا را کاهش و از تخریب کوه و جنگل برای اتوبان سازی و آسیب به زیر ساخت های زندگی مردم بکاهیم ولی یک هوشیار پیدا کن و جایزه بگیر البته بجز مقام معظم رهبری که حتی شبها باید با گریه بسر کند و گوش شنوایی برای نصیحت های ایشان وجود ندارد
فرزاد
۰۸:۳۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
عزیز دل ما هر دو حالت را دیدیم. فقطیک حرف باید زد اونم اینه که شما بلد نیستید یا اینکه بلد هستید و نمی خواهید . اینها همه اش حرفه مردم را به بازی نگیرید . نمی تونید زیاد تولید کنید می گید کیفیت به خدا هزار سال دیگه هم بگذره باز همینه که هست
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سردار لطفا این خودروهارا شماره گذاری نکنید
ناشناس
۰۶:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سردار گرامی.این مافیا تنها با ورود حضرت آقا می تواند دست از سر ملت مظلوم ایران بردارد.بنظرم تنها راه اینست با دلایل منطقی خدمت ایشان برسید و مشکلات این حوزه را بیان و تبیین نمائید مطمئنم ایشان کمک به حل این معضل خواهند نمود.
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سردار این حرفاروصدبارگفتی وماشنیدیم مگه قرار نبود خودرویی بی کیفت پلاک نکنید پس چی شد از شش سال پیش شاید بیشتر میگیدپلاک نمی کنیم وپلاک می کنید همه فقط حرف می زنند
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
حمایت از خودروی داخلی با خون مردم
حمایت از خودروی داخلی با خون دل مردم
حمایت از خودروی داخلی با صبوریهای مردم
حمایت از خودروی داخلی با سرمایه های مردم
حمایت از خودروی داخلی با مقاومت های مردم
حمایت از خودروی داخلی با خرید التماسی مردم
حمایت از خودروی داخلی با توهین به شعور مردم
یا کیفیت و کمیت و انحصار و قیمت رو اصلاح کنید
یا تعطیل کنید و با کشورهای تولید کننده با نفت تهاتر کنید.
یا بخش خصوصی داخلی و خارجی را در داخل ایجاد و حمایت کرده و صادرات و واردات را در میزان عرضه و تقاضا آزاد کنید تا در فضای رقابتی شدن،هم قیمت هم کیفیت و کمیت ارتقاء یابد.
( ممنون از وقتی که گذاشتید و نظر بنده را خواندید ، باشد تا مسئولین کاری کنند،انشاءالله )
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
قاتل جون آدما آقا همتونم قبول دارید بی کیفیت وباعث مرگ چن هزار نفر شدن اخه چرا کارخونه دارا وربیس شونو دستگیر نمیکنید اینا باید تعطیل شن والسلام مگ کم درامد کپس انداز دارن باید بمدت یسال خودروهای حلبی رو تعطیل کرد وسلام
محسنی
۰۰:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اگه راست میگه دیگه پلاکشون نکن
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
تو جاده های داغون وباریک ودوطرفه ایران سوار اخرین مدل بنز هم باشی چنان تریلی یا چاله جاده تو رو چرخ میکنه که فولاد وایربگ عددی نیست مهمتر ازخودروی باکیفیت ساخت جاده است ام ی پولی برابر ثروت ایلان ماسک میخاد
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
جنگ رسانه ای شدیدی بر تنها صنعتی که بواسطه پلاک زدن توانسته در مقابل قاچاق کالا دوام بیاورد خودرو سازی است. دشمن در شرایط تحریم و مذاکرات و بلوکه بودن دارایی ایران شدیدا به دنبال نابودی صنعت خودروسازی و نیز خالی کردن خزانه ارزی هست در مذاکرات دست برتر را داشته باشد. هیچ صنعتی با واردات اصلاح نشده است. کدام قسمت کشور ما سالم هست که انتظار داشته باشیم خودروسازی درست است. برا مثال سردار مدعی هستند شش خودروی پلیس با آب کار می کنند کاری نشدنی را بر سر خودروسازی می‌زنند. باید ریشه ای همه کار بمرور اصلاح شود. مانند اصلاح بهره وری تولید. کاهش فساد ووو
محمد
۲۳:۱۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
ساخت خودرو فقط بازی اقتصادی (دلالی و بروز کردن نقدیگی) برای مردم شده و بعنوان یک صنعت ملی و با کیفیت و ‌ پشتیبانی اقتصادی شناخته نشده متأسفانه .
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
قیمت خودرو را کاهش دهید، مردم توان خرید ندارند
خودرو زیر ۵۰ میلیون بیارید
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
اجازه واردات بدید ، تعرفه ها را کمتر کنید، به خدا جان مردم ایران مهم هست
امان از مافیای خودرو
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
تخته کنیددراین آشغال دونی هاتونو که فقط جیب خودتونوپرکردید.
منصور
۱۸:۳۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
ببخشید // سمند هنوز خوذرو ملیه ؟؟
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
مثل همیشه فقط حرف
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
فقط واردات یا تعرفه صفر
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
بهترین راهکار اینه که خودرو ساز داخلی هر چقدر که میخواد تولید کنه ولی تا چند سال اجازه فروش در داخل کشور و نداشته باشه و صرفاً محصول صادراتی تولید کنه در عوض تا چند سال خودرو خارجی وارد بشه. درسته که این راهکار با این وضعیت کیفیت محصول داخلی خیلی دور از ذهن و مسخره به نظر می یاد ولی حتما باعث میشه که خودرو ساز داخلی از تنبلی و مفت خوری دست برداره و دنبال تکنولوژی روز بره و مجبور به ارتقاء کیفیت بشه.
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
طرح خوبیه ولی مافیا نمیزاره
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه خودرو در ایران شده یه کالای سرمایه ای ،یعنی مثل خونه یا سکه طلا شده، سوارش میشی کلی ازش کار میکشی وقتی هم میخواهی بفروشی چند برابر خریدت سود میکنی واین شده خیلی ازخانواده ها دنبال خرید ماشین بیفتن(الان بعضی از خانواده ها ۳ یا ۴ تا ماشین دارن) وخودرو سازها نیز از اب گل آلود ماهی میگیرن دودش هم میره چشم مردم و کار برادران پلیس هم چند برابر میشه ،هیچ جای دنیا به خودرو اینطور نگاه نمیکنن واینه که خیابونای ما حتی شهرهای کوچکمون هم از ماشین اشباع شده .تو شهرهای کوچک هم که دو تا خیابون نداره طرف از پراید استفاده کنه خیلی باصرفه تر از دو چرخه یا پیاده روی و این باعثآلودگی بیش از پیش هوا هم شده لذا مسولین باید بفکر چاره در این مورد باشن
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
بر خلاف صحبتهایی که در مورد واردات خودرو میشه و بعضیا دچار خوش خیالی شدن لازمه بدونین که اولا قراره واردات خودرو به صورت محدود باشه یعنی در حد چندهزار دستگاه.ثانیا خودروی خوب و قابل قبول خارجی زیر ۱۵ هزار دلار وجود نداره یعنی حتی اگر واردات زیادی هم صورت بگیره(که البته هیچوقت به دلایلی مثل نیاز به دلار زیاد برای اینکار صورت نمیگیره)،خیلی از مردم توان خریدش و نخواهند داشت.خلاصه اینکه مجبوریم با همین ارابه های مرگ وطنی سر کنیم و صدامونم در نیاد.
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خودرو خوب ۹ و ۱۰ هزار دلاری خوب تو دنیا هست با استاندارد و ایمنی بالا عزیرم آپشنهاش کمی کمتره که اون آپشنها تو ایران‌ که زه رو آپشن میدونن واسه خودش سوپر آپشنه که برای قشر متوسط رو به پائین میسازن چرا بدون تحقیق صحبت میکنی فقط مشکل اینجاست مافیای حکومتی اجازه نمیده‌خودرو زیر ۱۵ هزار دلار اونهم‌محدود وارد شه که به چپاولش ادامه بده
محمد.ن.ک
۱۷:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
چاره کار و درمان بی کیفیتی خودروهای وطنی خصوصی کردن اونهاست.تا دولت و وزارت صمت لعنتی حامی بی چون و چراشون هستند خودرو بی کیفیت هست.واگذارشون کنن به بخش خصوصی.مجبور میشن که کیفیت رو متناسب با خودروسازی دنیا بالا ببرند...
این سالی 3 میلیون تولید،یعنی سالی به جای 30/000 کشته 300/000 کشته خواهیم داد و هر چه ملت فرزند آور باشن،ایران خودرو و سایپا همه رو به کشتن میدن.
خصوصی و بس
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
تفسير 5. المائدة آية 32
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم
مِنْ أَجْلِ ذَٰلِكَ كَتَبْنَا عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَنَّهُ مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا ۚ وَلَقَدْ جَاءَتْهُمْ رُسُلُنَا بِالْبَيِّنَاتِ ثُمَّ إِنَّ كَثِيرًا مِّنْهُم بَعْدَ ذَٰلِكَ فِي الْأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ 32
ترجمه
به همین جهت، بر بنى‏اسرائیل نوشتیم كه هر كس انسانى را جز به قصاص یا به كیفر فساد در زمین بكشد پس چنان است كه گویى همه‏ى مردم را كشته است، و هر كه انسانى را زنده كند (و از مرگ یا انحراف نجات دهد) گویا همه‏ى مردم را زنده كرده است و البتّه رسولان ما دلایل روشنى را براى مردم آوردند، امّا (با این همه) بسیارى از مردم بعد از آن (پیام انبیا) در روى زمین اسرافكار شدند.
نکته: کشته شدن یک جوان بخاطر باز نشدن کیشه هوا آیا این قتل نیست ؟
این فقط یک نمونه بارز از چندین مشکلات خودروهای بی کیفیت داخلی (ایران خودرو سایپا) است. که باید محاکمه شوند.
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
اهمیت سخنان سرداررا کسی متوجه می شود که از این خودروها آسیب دیده باشد یا آسیب ببیند سوار شدن برچنین خودروهایی یعنی رفتن به کام مرگ
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
جا و محل کار پلیس راهور در جاده هاست
پلیس اگر بیشتر در جاده ها حاضر باشد تلفات جاده ای و تصادف تا این حد بالا نباید باشد
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
پدال گاز رو هم پلیس فشار میده؟ الان خود شما وقتی یه دوربین یا پلیس میبینی مگه فقط سرعتتو پایین نمیاری؟ مگه وقتی ردش کردی پدال گاز رو از جا نمیکنی؟؟؟ هر 100 متر مگه پلیس میتونه وایسته؟؟ حرف سردار خودروی خوب و با کیفیته وگرنه راهنمایی رانندگی در جاده کارشون رو دارن درست انجام میدن و تنها کسی که درحال حاضر از خودرو ایراد میگیره همین راهنمایی رانندگیان که کلی جنازه و هموطن پر پر شده دیدن و دیدن ایربگ ماشینا باز نشده. خودرو ترمز ببره یا نقص فنی پیدا کنه وسط بمونی با نفت راهنما تو شب پلیس باید بیاد برات تعمیرش کنه؟؟
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
قبول کن بالارفتن این حجم از تصادفات و مرگ و میر بخاطر کیفیت بد محصولات و حلب بودن بدنه و نداشتن کیسه ی هواست. وگرنه پلیس بهونست دوست من
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
موضوع بحث کیفیت نامطلوب خودروهاست. انشالله هر وقت تعدادی از خانواده در این ارابه مرگ سوخته و ذغال شدن و یا مردن و یا نقص عضو شدن و چن تا یتیم رودستت موند همراه با درد و هزینه متوجه میشی سردار چی میگه...، و در ضمن ایراد راهنمایی، راه و جاده سازی رو هم جداگانه در خدمت شماست. لطف کن فرافکنی نکن.
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
بنده با 19 سال سن امروز با سرعت 100 تا چپ کردم خدا خواست و زنده موندم و 405slxمدل 99ما اصلا کیسه هواهاش فعاا نشدن کی جوابگویه اگه من امروز میمردم!
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
ان شاء الله همیشه سلامت باشی و خدا رو شکر که چیزی نشد. این ایربگ هم داستان شده
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
یادمه علی دایی خودروی پرادوش کیسه هواش باز نشد از تویوتا شکایت کرد اگر اشتباه نکنم. حالا بنظرت میتونی از ایران خودرو شکایت کنی؟؟!!!
فرزند چهارم ک کوپن نداشت
۱۶:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
شمای 19 ساله بر اساس کدوم قانون داشتی بیرون از شهر رانندگی میکردی که سرعتت 100 تا باشه؟
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
اقای 16:46 دنبال پرتقال فروش نگرد. شما فک کن تو کوچه داشت 100 تا میرفت اصلا. داستان اینه با 100 تا کیسه ی هوا باز نشده
دلسوز
۱۵:۰۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
درود، خداییش هرکسی بتونه بساط این خودرو سازهای ایران و جمع و محو کنه، در حد استغفرالله خداوند، پرستش داره، چندین و چند ساله اصطلاحا در حال تولید خودرو که چه عرض کنم ارابه ی مرگ هستن و با قیمتهای گزاف به ملت غالب میکنند، کسی نیست اینان را بازخواست کنه و ازشون درست کار بکشه، همان بهتر که تعطیل شوند و سرمایه های مملکت رو به فنا ندن.
مهدی
۱۵:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
پس تکلیف این همه سواری درپارکینگ چی میشه اونها هم اترابه های مرگند. جلوی سایت فروش خودروسازها گرفته بشه .
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
مثل اینکه مسولین کشور توجه ندارند که به چه قیمتی دارند از انحصار حمایت می‌کند. قیمت حمایت از انحصار ، نارضایتی است که مسولین ما یا نمی بینند و یا اینکه می بینند ولی اهمیت نمی دهند. اگر چهار نفر مثل سردار هادیانفر داشتیم مشکل صنعت خودرو حل می شد ولی با این وضعیت امیدی به حال این مشکل نیست و با همین وضع باید خو کنیم.
امیر
۱۴:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
سردار چرا تولید سه میلیون خودرو تأثیر نداره؟ حداقل آمار کشته شده ها رو که بالا میبره!!!!!
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
دمت گرم سردار یحرف خوب زدی
علی
۱۴:۳۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
تولید کنید فعلا از همون بی کیفیت هاش تولید کنید قیمت ها کنترل بشه
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه گروه خودرو ساز کشور ایران یک مشت دزد هستند که اصلا به فکر ایران و مردمش نیستند جان اصلا مهم نیست کفتار های انسان نما
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر خائنین به ملت
مرگ بر خودروسازهای زالو صفت
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
درود بر سردار عزیز که هر از گاهی انتقاد به خودروسازها می کنید بقیه که انگار خوابند
زاگرسیان
۱۳:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
سردار کمال هادیانفر عزیز ،تولید سه ملیون را در خواب هم نمی‌بینند اینان دروغگو هستند هیچگاه این دو خودروساز وطن فروش برای این تولید تلاش نخواهند کرد ،ما همه ساده ایم.
هر چند که در صورت موفقیت هم به یک پنجم تولید فقط تویوتا هم نمیشوند و نمی‌رسند.
افسوس بر ایران و ایرانی.
بختیاری
۱۳:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
افزایش خودرو خوب =رفاه ایرانیان
ایران ما و سرزمینمان زمانی آباد میشوند که بلند نظر و سریع هدف باشیم.
#واردات و تولید ده ملیون خودرو در سال
#واردات و تولید ده ملیون خودرو در سال
#واردات و تولید ده ملیون خودرو در سال
#واردات و تولید ده ملیون خودرو در سال
#واردات و تولید ده ملیون خودرو در سال
#واردات و تولید ده ملیون خودرو در سال
#واردات و تولید ده ملیون خودرو در سال
گامی بلند برای ساخت ایرانی صنعتی و پیشرفته و ایرانیانی با رفاهتر و سالمتر خواهد بود.