سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های تابستانی شهرداری شیراز برای اوقات فراغت شهروندان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز برنامه های تابستانی این سازمان را تشریح کرد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز از رویداد تابستان داغ شیراز با ویژه برنامه‌های بسیار متنوع برای تمامی رده‌های سنی خبر داد.

مصطفی مشفقیان‌ گفت: این رویداد با هدف افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی‌ اوقات فراغت شهروندان برنامه ریزی شده که فرصت مناسبی نیز برای ارتقا و بازیابی سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر و همچنین استعدادیابی ورزشی و هنری در رشته‌های مختلف نیز است.

او گفت: برگزاری انواع کلاس‌، دوره‌ و اردو از ویژه برنامه‌های این رویداد بوده و در کلاس‌های حوزه هنری بیش از پنجاه رشته درنظر گرفته شده است.

معاون شهردار شیراز گفت: طی سه ماه تابستان علاوه بر دوره‌های تخصصی امداد و نجات، کلاس‌ها و دوره‌های متنوع ورزشی در رشته‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال، کشتی، ورزش‌های رزمی و... برگزار خواهد شد.

مشفقیان از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش قرآن کریم، احکام و عقاید اسلامی و همچنین دوره‌های آموزش نجوم و ستاره شناسی تخصصی و عمومی به عنوان دیگر ویژه برنامه‌های این رویداد نام برد.

او گفت: اردوهای جذاب تفریحی و ورزشی و همچنین اجرا بازی‌های شاد و مفرح به صورت گروهی و خانوادگی از دیگر موارد برنامه ریزی شده در این رویداد برشمرد.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز گفت: تلاش این سازمان در جهت برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع برای اوقات فراغت خانواده ها معطوف شده و با اجرای این برنامه‌ها رویدادی مناسب برای ارتقای شادی و نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ ایرانی-اسلامی نیز رقم خواهد خورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.