سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان کانون گیلان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان این مجموعه آغاز‌شده و تا پایان خرداد سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

سید‌جلیل میرعظیمی گفت: کارگاه‌های حضوری کانون در روز‌های پسا‌کرونا، در گستره افزون‌تری برگزار‌خواهد‌شد و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها، از دانش و توان‌مندی مربیان مدرسان توان‌مند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بهره‌مند‌شوند.

به گفته سرپرست کانون پرورش فکری استان گیلان، مخاطبان ۶۵ عنوان کارگاه عمومی و تخصصی این مجموعه گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال هستند و (هنر قصه‌گویی و اجرا)، (هنر‌های تجسمی شامل: نقاشی، طراحی، خوش‌نویسی، کلاژ (تکه‌چسبانی)، اوریگامی (کاغذ‌وتا)، انواع کاردستی، سفال‌گری، عکاسی) و (هنر‌های نمایشی چون: بازیگری، عروسک نمایشی، پویانمایی، سرود و موسیقی کودک (اُرف)) از جمله کارگاه‌های تخصصی فصل تابستان سال ۱۴۰۱ به شمار می رود.

ارایه آموزش‌های ادبی (شعر، داستان، خوانش متون ادبی) و علمی (نجوم، رباتیک، زیست‌شناسی) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در قالب کارگاه‌های تخصصی و عمق‌بخشی به دانش و آگاهی‌های علمی و ادبی مخاطبان از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.

سید‌جلیل میرعظیمی از برپایی کارگاه‌های عمومی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان گیلان نیز سخن‌گفت و (کتاب‌خوانی)، (قصه‌گویی، خوب‌شنیدن و خوب‌گفتن)، (شناخت سرزمین، مفاخر، مشایخ، مشاغل و وقایع) و (آشنایی با قرآن و احادیث)، را از جمله کارگاه‌های سازنده‌ای خواند که رایگان برای اعضای این مجموعه برگزار‌می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیش‌تر از فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌رو، به نشانی اینترنتی gilan.kpf.ir و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در سراسر استان مراجعه‌کنند.

زمان ثبت‌نام کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری استان گیلان نیر متعاقباَ به آگاهی مخاطبان خواهد‌رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.