سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صف خرید و فروش سهام در ۲۱ خرداد

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۳۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۹۸۲ واحد قرار گرفت.

امروز شنبه (۲۱ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۳۹۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و  ۵۲۰ هزار و ۶۹۵ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۳۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۹۸۲ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۴۲ واحد در ارتفاع ۴۲۱ هزار و ۷۴۳ واحد قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته است. شستا، آسیاتک و خودرو پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس با اُفت ۱۵ واحد در ارتفاع  ۲۰ هزار و ۹۳۰ واحد قرار گرفت. ددانا، زاگرس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. ددانا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۴۱ واحد قرار گفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۷۷۲ واحد در ارتفاع ۴۲۰ هزار و ۶۲۸ واحد قرار گرفت.

فملی، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شستا، خودرو و خگستر پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۲۷ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۱۸ واحد قرار گرفت. آریا، پخش و ددانا پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بازار فرابورس هستند. در این دقایق ۴۶ نماد در صف خرید و ۶۳ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۵۷۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۷۲۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن با اُفت یک هزار و ۵ واحد در ارتفاع ۴۲۰ هزار و ۳۹۶ واحد قرار گرفت. سه نماد فملی، خودرو و وبصادر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس با اُفت ۳۰ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۱۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد دماوند، شرانل و پخش بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. ددانا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.