سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات تعمیر شبکه آب شهرک صنعتی اندیمشک به پایان رسید

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات تعمیر شبکه آب شهرک صنعتی شهر اندیمشک با تلاش کارکنان آبفا به پایان رسید.

فرامرز مرادی گفت: هم زمان با آغاز فصل گرما آبفا اندیمشک با تمام توان و ظرفیت خود آماده ارائه خدمات به شهروندان مناطق مختلف شهری و روستایی است.

اجرای طرح بزرگ رفع نهضت شکستگی شبکه توزیع آب و هم چنین برنامه ریزی و تلاش برای کاهش انشعابات غیر مجاز آب در شهر اندیمشک بخشی از خدمات مهم آبفا بوده که هم زمان با آغاز فصل گرما در شهر اندیمشک آغاز شده است.

مرادی از شهروندان مناطق مختلف شهری و روستایی خواست ضمن استفاده مجاز از آب و قطع انشعابات غیز مجاز، در مصرف آب صرفه جویی و از اسراف مصرف آن جلوگیری کنند.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به این که هم زمان با آغاز فصل گرما آبفا اندیمشک تامین آب واحد‌های تولیدی و صنعتی را اولویت خود قرار داده، گفت: عملیات تعمیر شبکه توزیع آب شهرک صنعتی شماره یک شهر اندیمشک به پایان رسید.

با اتمام این عملیات شبکه توزیع آب ۱۶۰ شهرک صنعتی شماره یک شهر اندیمشک مطابق با آخرین استاندارد‌های شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، تعمیر شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: هرگونه استفاده غیر مجاز از آب تخلف از قانون بوده و آبفا اندیمشک با هرگونه انشعابات غیر مجاز برخورد می‌کند، شهروندان با پرداخت قبوض آب آبفا اندیمشک را برای تامین و توسعه خدمات این حوزه همراهی کنند.

برچسب ها: لوله فاضلاب ، شبکه آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.