سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام خبر داد

بهره‌برداری از پمپاژ کشاورزی زرانگوش، تلخاب و بدره در دهه فجر سال جاری

استاندار ایلام گفت: طرح پمپاژ کشاورزی زرانگوش، تلخاب و بدره تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و ۶۰۰ هکتار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

حسن بهرام‌نیا در نشست شورای اداری از اختصاص ۱۶۵ میلیارد تومان به شهرستان بدره خبر داد و گفت: در مجموع این میزان اعتبار از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان و متمم این سفر و همچنین سفر شهرستانی به بدره اختصاص یافته است.

او گفت: در این میان ره‌آورد سفر رئیس جمهوری به استان ایلام برای شهرستان بدره ۱۴۱ میلیارد تومان بوده است.

استاندار ایلام گفت: همچنین از ۸۰۰ میلیارد تومان متمم سفر ریاست جمهوری ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز زیرساخت‌های این شهرستان اختصاص یافته است.

او در خصوص پمپاژ کشاورزی زرانگوش، تلخاب و بدره گفت: این طرح تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و ۶۰۰ هکتار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

استاندار ایلام در ادامه از اختصاص ۸ میلیارد به عنوان مصوبات سفر شهرستانی به بدره خبر داد و گفت: این میزان اعتبار شامل طرح‌های زیرساخت گردشگری کلم و دربند ۳ میلیارد تومان، توسعه زیرساخت‌های شهر‌ی ۱.۵ میلیارد، ایجاد پارک بانوان ۱.۵ میلیارد، جاده عشایری زرانگوش و گچ کوبان ۲ میلیارد و برای امور فرهنگی ۱ میلیارد تومان است.

او در خصوص طرح ملی مسکن در بدره نیز گفت: طی چهار سال باید ۱۳۹ واحد مسکن ملی در بدره احداث شود.

او گفت: از مجموع ۱۳۹ واحد کار ۴۰ واحد به مرحله تایید نهایی رسیده است که نیاز است در تربیون نماز جمعه و فضای مجازی در این راستا فرهنگ‌سازی شود.

بهرام نیا با اشاره به مزایای طرح مسکن ملی گفت: در این طرح ۵۰ درصد هزینه نقشه و ۳۰ درصد هزینه صدور پروانه پرداخت می‌شود و علاوه بر زمین رایگان، ۳۰۰ میلیون تومان نیز بصورت ۲۰ ساله تسهیلات اعطا می‌گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.