سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصدوم حادثه متروپل از بیمارستان گلستان اهواز مرخص شد

رئیس بیمارستان گلستان اهواز از ترخیص مصدوم حادثه متروپل از بیمارستان گلستان خبر داد.

روز گذشته پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ با تلاش مداوم و شبانه‌روزی مسئولان، پزشکان و کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز، فاطمه قاسمی خانقاه، مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان، با حال عمومی خوب از این بیمارستان ترخیص شد.

میثم معزی گفت: این مصدوم که پس از اقدامات اولیه از آبادان به اهواز منتقل شده بود، علاوه بر تروما به چشم، آسیب مهره‌های کمری و چند جراحت دیگر، بر اثر فشار ناشی از حجم آوار، دچار اختلال در عملکرد کلیه بدلیل ترشح ماده میوگلوبین در رشته‌های ماهیچه‌ای شده بود و در شرایط بسیار حساسی بسر می‌برد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز می گوید: با تأکید مؤکد ریاست دانشگاه و پیگیری شبانه‌روزی معاونت محترم درمان دانشگاه، از بدو ورود این بیمار و اختصاص سرویس مراقبت‌های ویژه، اقدامات، هماهنگی و مشاوره‌های لازم گروه‌های مختلف پزشکی انجام شد و بنا به نیازسنجی اساتید گروه نفرولوژی، جهت احیای فعالیت کلیه‌ها، پس از کاتتر گذاری، همودیالیز و دارو درمانی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته او این بیمار با گذشت حدود ۲۰ روز تلاش بی‌وقفه کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان گلستان، امروز با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.