سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در اهواز

 اجتماع بزرگ «امام رضایی ها» پنجشنبه شب در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و امام هشتم حضرت امام رضا (ع) در حسینیه شهدای اهواز برگزار شد.

 در این اجتماع بزرگ که قشر‌های مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان کلانشهر اهواز حضور داشتند شرکت کنندگان با سردادن شعار‌های انقلابی و اسلامی اهانت به مقدسات اسلامی توسط مزدوران استکبار جهانی را به شدت محکوم کردند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این اجتماع گفت: دشمن با جنگ روانی و رسانه‌ای و هزینه‌های زیاد، اسلام هراسی را در دنیا ترویج می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد گفت:  دشمن و مزدوران و عوامل داخلی آنان با این ترفند‌ها و اهانت‌ها راه به جایی نخواهند برد.

او می‌گوید: ملت ایران به مقدسات اسلامی به ویژه امامان معصوم (ع) عشق می‌ورزد و کسانی که با ساختن فیلم‌های مومن و ضداسلامی سعی می‌کنند اعتقادات مردم را سست کنند به اهداف خباثت آمیز و پلید خود نخواهند رسید.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم با این اجتماع عظیم سیاسی، یک تودهنی به ایادی استکبار جهانی زدند و نشان دادند در مقابل توطئه‌ها و اهانت کنندگان به دین و مقدسات اسلامی بی‌تفاوت نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد  ادامه داد: آن‌ها که فیلم ضدمقدسات اسلامی می‌سازند مورد خشم و غضب امت اسلامی هستند و جایی نزد افکارعمومی مردم ندارند.

شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعار‌هایی خواستار برخورد قانونی با اهانت کنندگان به مقدسات و باور‌های اعتقادی مردم شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.