سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مواد مخدر فروشان پارک های آبادان به دام افتادند

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در پارک های آبادان با اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و تفرجگاه‌ها خبر داد.

سرهنگ زلقی ، فرمانده انتظامی آبادان گفت : پس از دریافت گزارشات مردمی و با به اجرا درآمدن طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و تفرجگاه‌ها چهار خرده فروش مواد مخدر که حامل هشت قبضه انواع سلاح سرد و چندین بسته مواد مخدر بودند در پارک های این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته او در این طرح پنج دستگاه موتورسیکلت به دلیل انجام حرکات نمایشی و همچنین همراه نداشتن مدارک قانونی در پارک ۱۷ هکتاری توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

این مقام انتظامی گفت: در این طرح ۴۸ ساعته مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر نیز با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند چهار سارق سابقه‌دار حرفه‌ای و تحت تعقیب منازل فعال در دو منطقه هلال بریم و امیرآباد را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

او گفت: از مخفیگاه این سارقان هشت دستگاه پمپ آب منزل، یک دستگاه سیلندر گاز، یک دستگاه کولر گازی، ۲ دستگاه موتورسیکلت، هشت دستگاه گوشی موبایل اندروید، ۸۰ متر کابل برق سرقتی و مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ زلقی به اعتراف این متهمان به ۱۹ فقره سرقت منزل، موتورسیکلت و موبایل خبر داد و گفت: علیه همه متهمان پرونده قضایی تشکیل و از طریق قضات مربوطه پس از صدور قرار راهی زندان شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.