سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در بندرعباس

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با حضور خادمان حرم مطهررضوی در بندرعباس برگزار می‌شود.

 رجبیان دبیر ستاد مراسمات دهه کرامات و مسئول برگزاری پانزدهمین جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیرسایه خورشید استان هرمزگان گفت: چند روزی است که سه کاروان از خادمین حرم مطهررضوی در قالب کاروان‌های زیرسایه خورشید در سه محور مرکز، شرق و غرب استان به اجرای برنامه‌های امام رضایی می‌پردازند و تلاش کرده‌ایم با حضور کاروان خدام و پرچم مقدس بارگاه منور حضرت رضا علیه‌السلام حال و هوای صحن آقا را در نقاط مختلف استان تداعی کنیم.

او گفت: هدف اصلی برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید توسعه صحن و سرای معنوی حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام و ترویج زیارت از راه دور است و در این راستا بیش از ۲۵۰ برنامه در سراسر استان در حال برگزاری است.

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی و بین‌اللملی زیرسایه خورشید استان هرمزگان گفت: یکی از برنامه‌‌های اصلي جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید اجتماع بزرگ امام رضایی ها در بندرعباس است که این اجتماع با حضور پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام و خادمین حرم مطهر رضوی در آستان مقدس امامزاده سید مظفر علیه السلام در روز جمعه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

او گفت: از عموم مردم امام رضایی شهرستان بندرعباس دعوت می‌کنیم که با حضور خود در این اجتماع عظیم با امام رئوف تجدید بیعت کنند.

رجبیان گفت: یکی از اهداف اصلی این اجتماع بزرگ اعتراض و محکوم کردن توهین بدخواهان به ساخت مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام و نمایش ارادت مردم به حضرت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.